Je gaat toch ook niet melden dat je paard in het jaar 2004 ooit eens koliek heeft gehad
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
juma schreef:@Sebart, alsjebliefd, ja het is ook wel zo, maar als ik het zou kunnen oplossen voor je had ik het zo gedaan had het paard gepakt en had het terug gebracht naar de eigenaar en had ik boos geandwoord wel weten dat het paard geblesuurd was maar niks gezegt ik wil het geld voor dit paard terug, echt je kan die mensen toch wel wurgen en ik ben pas 14
juma schreef:@Sebart, alsjebliefd, ja het is ook wel zo, maar als ik het zou kunnen oplossen voor je had ik het zo gedaan had het paard gepakt en had het terug gebracht naar de eigenaar en had ik boos geandwoord wel weten dat het paard geblesuurd was maar niks gezegt ik wil het geld voor dit paard terug, echt je kan die mensen toch wel wurgen en ik ben pas 14

SeBart schreef:@Mindim ik geloof dat ik al meerdere keren mijn fout heb toegegeven of niet soms? Dan nog blijft het onbeschoft dat het niet gemeld is en is het naar mijn mening een verborgen gebrek. Je bent lijkt me toch verplicht om dit te melden bij verkoop? Hoe zou jij het vinden als ik mijn mond houd over dit gebrek. Is namenlijk niet te zeggen dat dit bij keuring er uit had gekomen. Dan zou je toch een paard ook op de foto moeten laten zetten. En heel eerlijk, hoeveel kopers doen dat?
SeBart schreef:@[***], dat weet ik dus niet. Maar ik vind dus wel dat je dit moet melden. Je mag dit toch ook niet verborgen houden bij verkoop?

zigranta schreef:Duitsland kun je tot 2 jaar na aankoop je paard nog terug brengen mocht hij niet voldoen,OOK bij een particulier.Het beste kun je navraag doen bij je Rechtschutzversicherung.
Edit: Ook kosten als stalling e.d kunnen teruggevorderd worden.