Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gap schreef:Lynn_Nikita schreef:Mijn trailer begint slechte plekjes te krijgen, 1 heel kleine in een hoek van de klep en 1 op dezelfde hoek, in de bodem
Op zich doen wij erg veel zelf, hubbie is erg handig met klussen. Is dit iets wat we zelf kunnen doen en erna laten controleren/ keuren, of wat we echt moeten laten doen?
Wat zijn dan de kosten als ik het laat doen, of als we het zelf doen?
Waar moeten we opletten als we het laten doen, of zelf doen?
Hoe oud is je trailer ??
zal zodra ik ze heb doorgeven Citaat:kan de papieren niet vindenzal zodra ik ze heb doorgeven

wellicht (op dat moment) niet gunstig voor ons maar we hebben er een hekel aan om geen eerlijk advies te geven, je bent er tenslotte veel meer bij gebaat als je eerlijk advies krijgt!! Lynn_Nikita schreef:1999 is hij van, heb de papieren gevonden
Voor een nieuwe trailer heb ik geen budget momenteel. Zovaak gebruik ik hem ook niet. Mijn man is monteur dus het technische gedeelte kan hij nakijken en evt maken, maar voorzover nu bekend is , is daar niks mis mee.
Er liggen nu sinds vorige week nieuwe banden op. Enige is tot nu toe de bodem
het is lastig een advies te geven als je het niet ziet joh
Lynn_Nikita schreef:ja, dat geloof ik. Meeste zie je denk ik ook pas echt als hij uit elkaar gehaald is.
waarom liggen jullie zover weg, anders kwam ik ff aan voor een checkup. ik had laatst een bedrijf in Limburg benaderd maar deze vroeg echt veel te veel geld voor alles.
we hebben zelfs klanten uit de kop v Groningen, niet te geloven maar toch echt waar
Lynn_Nikita schreef:jeetje, voor mij zou het +- 150 km enkele reis zijn, wat inhouden dat ik aan benzine zo`n 130- euro kwijt zou zijn. Ik neem aan dat dit namelijk langer dan een uur of 2 duurt om te maken en zouden we op en af moeten rijden.
maar nog, ik kijk eens wat we kunnen doen, heb nog een hotelovernachtingsbon
Mochten we ergens in jullie buurt komen, dan neem ik contact op
.