geldbedrag een het rijden van een paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MautjeMautje

Re: geldbedrag een het rijden van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:03

Zou er zeker over nadenken hoe je het wilt regelen voor het geval er iets met het paard gebeurd. Als ie bijvoorbeeld een blessure oploopt, dat je dan wel even zwart op wit hebt wie dat bepaald. Kan het behoorlijk op mislopen. Verder veel plezier en succes, zie het als een compliment dat je gevraagd bent! :)

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 22:31

Mautjemautje, ja daar moet ik echt aan denken. Zit me nu te bedenken dat ik dat met het huidige paard niet eens heb. Eerlijk gezegt hebben de eigenaar en ik niks op papier staan.

Ja ergens zie ik het zeker als een compliment dat ze me gevraagd hebben :)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:34

Precies, wat gebeurd er als er iets met jou of jou materiaal gebeurd en wat gebeurd er als er iets met het paard of hun materiaal gebeurd.
Zie het als een mooie kans!

Edit: en de stalling zelf, wat als je bv achter een deur oid blijft haken, wie moet dan de deur betalen. Is dat voor de eigenaars of voor jou.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 22:41

Goeie tips! Moet ik idd aandenken!

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:05

Niet te moeilijk doen. Gewoon netjes met het paard omgaan, kosten en verantwoording zijn te allen tijde voor de eigenaar. Je rijdt zolang het nodig is en zij verbetering voelen, zelf neem je verantwooring om te stoppen als het niet goed genoeg gaat. Je bent geen prof, dus je komt met die afspraken weg.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:42

ManonGrr schreef:
ga uit van 2x per week. Dat is 3,80 x 4 = 15,20. Dat keer 4 = 60,80 per maand. Met een bedrag van 10 euro per maand ga jij er dus verlies op draaien terwijl jij in mijn ogen deze mensen een dienst aanbied.

Nee, dat is per 4 weken

je moet het x 52 weken en delen door 12 maanden doen, dan kom je op nog meer geld uit. Bijna 66- euro
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 08-02-13 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:49

Dit topic lezend schiet me 1 ding onder m'n haar; hoe zit dit met de aansprakelijkheid?
Je wordt betaald. Ben je dan een 'pro'? Verandert dat de aansprakelijkheid van de eigenaar niet?

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:54

Goed bezig meis, jullie komen er wel uit vant weekeind. Gewoon alle vragen op tafel gooien. Iets op papier zetten is zo gebeurd. Succes!!