sita12 schreef:dat was ook mijn mening , maar uiteindelijk heb ik alles zelf opgestuurd en nu nog afwachten
Naar de verzekering toch? Niet naar de tegenpartij?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sita12 schreef:haajj knollentuin, ik dacht een hufterproef deken te hebben hahah buccas maar helaas.
indd zit je paard als wa bij je huis als: je het aangeeft. De meeste stallen stellen als eis dat je paard WA verzekerd is hoe of wat via huis of apart maakt niet uit natuurlijk.
mijn paard speelt ook zeker wel, maar ik doe dan ook niet moeilijk over om iets na de verzekering te sturen als het door mijn paard is gedaan( en er bewijs is ) als ze maar met zijn 2 staan of 5 mensen het gezien hebben tja bewijs genoeg voor mij
knollentuin schreef:je paard wa verzekeren? wat een bulls... je paard zit gewoon als huisdier in je wa, en in een stalcontract opgesteld? laat mij maar eens wat printscreens zien van dat soort contracten,komt erg ongeloofwaardig op me over.
ik erger me mateloos aan de hedendaagse claimcultuur, of het een groep is of 2 wat doet het ertoe? ja ,je kan nu makkelijker met je vinger wijzen naar t adere paard, natuurlijk, en jou paard doet niks, die lokt het niet uit, begrijp me niet verkeerd ik wijs nu niet alleen naar jou hoor ts , het wemeld van dit soort topics op dit moment.. ik raad al deze mensen aan om of je paard zonder dek te gaan zetten [maar dan krijgen we dat er zalfjes geclaimd moeten worden om op de schaafjes te smeren...]of niet meer met vriendjes, lekker veilig.alleen in je paddockje.
mijn echte advies is koop een echte hufterproof deken en je hebt geen gezanik en gezeur meer met je stalgenoten en je paard houdt zn lolletje