Gang van zaken WA verzekering.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:33

sita12 schreef:
dat was ook mijn mening , maar uiteindelijk heb ik alles zelf opgestuurd en nu nog afwachten

Naar de verzekering toch? Niet naar de tegenpartij?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:34

sita12 schreef:
haajj knollentuin, ik dacht een hufterproef deken te hebben hahah buccas maar helaas.
indd zit je paard als wa bij je huis als: je het aangeeft. De meeste stallen stellen als eis dat je paard WA verzekerd is hoe of wat via huis of apart maakt niet uit natuurlijk.
mijn paard speelt ook zeker wel, maar ik doe dan ook niet moeilijk over om iets na de verzekering te sturen als het door mijn paard is gedaan( en er bewijs is ) als ze maar met zijn 2 staan of 5 mensen het gezien hebben tja bewijs genoeg voor mij :P

ook buccas is er in sterkte verschil, maar goed .. jouw mening -de mijne we verschillen gewoon.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:37

Kijk ook eventjes of jou wa verzekering geen verhaal service heeft. Dan stuur jij alles op naar jou eigen verzekering, en dan vechten jou verzekering en haar verzekering het zelf uit.

Let je wel op dat het de tegen partij wel iets kan kosten, nl eigen risico!

Bij mij was toen destijds helemaal niet mijn kant van het verhaal gehoord. Dus wees blij dat ze jou kant willen horen!

JMkaaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:31

Ik wilde niet met jouw kant van het verhaal knoeien hoor, maar omdat ik geen formulieren in open zadelkasten wil laten liggen met mijn handtekening eronder vroeg ik gewoon om jouw gegevens via de mail.

Anyway, de verzekering regelt het nu verder.

knollentuin schreef:
je paard wa verzekeren? wat een bulls... je paard zit gewoon als huisdier in je wa, en in een stalcontract opgesteld? laat mij maar eens wat printscreens zien van dat soort contracten,komt erg ongeloofwaardig op me over.
ik erger me mateloos aan de hedendaagse claimcultuur, of het een groep is of 2 wat doet het ertoe? ja ,je kan nu makkelijker met je vinger wijzen naar t adere paard, natuurlijk, en jou paard doet niks, die lokt het niet uit, begrijp me niet verkeerd ik wijs nu niet alleen naar jou hoor ts , het wemeld van dit soort topics op dit moment.. ik raad al deze mensen aan om of je paard zonder dek te gaan zetten [maar dan krijgen we dat er zalfjes geclaimd moeten worden om op de schaafjes te smeren...]of niet meer met vriendjes, lekker veilig. :+ alleen in je paddockje.
mijn echte advies is koop een echte hufterproof deken en je hebt geen gezanik en gezeur meer met je stalgenoten en je paard houdt zn lolletje

Amen to that! Dadelijk krijgen we in Nederland ook van die Judge Maria Lopez/Hatchett scenarios.

Groetjes van de tegenpartij :P

sita12

Re: Gang van zaken WA verzekering.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 16:58

ik zeg ook niet dat de tegenpartij vanplan is/was om iets aan te passen :) daar vertrouw ik in :)

ik heb indd van te voren contact gehad met mijn verzekering en kon het via rechtsbijstand laten doen, maar ik denk dat de tegenpartij en ik dit makkelijk zelf kunnen.

Indd zo moeilijk is het niet toch? formulieren in vullen en opsturen :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:00

opgelost dus als het goed is :)

persoonlijk zou ik nooit een claim indienen bij de verzekering over een gesloopte deken
als ik paard met deken bij een ander paard in de wei zet, ben ik me bewust van het risico dat die deken sneuvelt, dat risico neem je zelf, dus de schade neem je ook zelf.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:20

Wat vervelend zeg allemaal... Normaal zou ik ook geen claim indienen bij een kapotte deken. 1x helaas wel gedaan, maar zowel ik als tegenpartij stonden erbij toen mijn paard flink te grazen was genomen door paard van tegenpartij. Hierdoor was een maand oude Bucas (beste variant) stuk en de achterhand/rug lag helemaal open van paard. Als dit tijdens gewoon spelen was gebeurd, dan is het pech gehad maar in dit geval was het best heftig.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:01

VSW-->TAO