Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kensington schreef:Splinterz schreef:Heb je de pony al opgegeven? Zie dat je een advertentie hebt geplaatst voor een bomproof haf...
dat zal wel iemand anders zijn dan
Kensington schreef:Sammie schreef:Hier kun je verder weinig mee. Of door verkopen of hulp zoeken dat er wel een klik komt. Verkopers hoeven het paard niet terug te nemen ookal wilde ze wel eerst recht van terugkoop. Goede leer voor de volgende keer. Niet een paard ff zo rijden en kopen en ook niet de lieve ogen van een verkoper vertrouwen.
dit heb ik idd geleerd was een dure harde les.
Maar ik ga zeker aan het werk om er het beste van te maken en wie weet komt het allemaal goed.
Juulxx schreef:ten 2de zou ik ervoor zorgen dat je paard voor de 2de x gekeurd word door een eigen DA... Zodat je eventueel in hoger beroep kan gaan...

Merell123 schreef:Helaas maak ik zoiets mee vanaf de andere kant... Mijn pony verkocht aantal maanden geleden als bomproof buitenrijd paard, die lekker no-nonsense is! Geen woord over gelogen, bij mij! Met proefrijden alles goed, Ze is meerdere keren geweest want dit wouden we beide. Maar toch is hij gaan veranderen na een tijdje, steigeren als ie geen zin meer had, zelf doen waar ie zin in heeft, enz.. Erg vervelend dus! De nieuwe eigenaresse doet er alles aan gelukkig om hierdoor heen te komen, ze is nogal onzeker en ziet geloof ik zelf nu ook waar t probleem zit..
Wou dit even plaatsen om maar aan te geven dat de verkopers niet hoefden te weten dat het paard zo kan zijn/doen.
kohtje schreef:Ik vraag me af waarom de pony onregelmatig loopt,is daar al naar gekeken?
gohya schreef:Edit:
Als je vervolgens op die naam onder aan de advertentie (Arin2002) klikt, wordt het wel weer teruggeklinkt naar het account van TS, van Kensington. Dus nu ga ik mij idd ook afvragen of deze advertentie nou wel of niet door TS is geplaatst........
Beide zijn dezelfde persoon.De TS heeft/gebruikt 2 namen.
Wat ik ook niet snap,op 17dec. ben je heel gelukkig met je paardje?
Kensington Geplaatst: 17-12-12 13:44
Ik ben pas verhuisd met mijn paard en we zijn allebei de gelukkigste van de wereld. Al ben ik om een andere reden verhuisd niet omdat de vorige stalling slecht was.
Kensington schreef:Ik ben nog steeds blij met haar en ben bezig met het opbouwen van het vertrouwen dit blijf ik ook doen. Ook laat ik er een dierenarts naar kijken. Toch zit ik met een dubbelgevoel ik ben blij maar baal ook dat het anders uitpakt. ik ben niet van plan om Juridische stappen te ondernemen maar wilde gewoon weten wat ik hier mee moet en kan.
Ik heb haar nu eenmaal en ga er het beste van maken. Ik krijg goede begeleiding. Misschien wil ik wel te snel.
fijn dat er ook mensen zijn die begrip tonen en me succes wensen. ipv me af te zeiken
wens de TS veel succes en hoop dat ze deze pony een goed huis kan geven en zelf ook een fijn dier zal vinden
Ik vind het ook top dat je haar helpt!