Waren er verder geen sporen? Ik zou idd een camera ophangen,
of iig een bord met cameratoezicht, misschien schrikt dat al af!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Kiki_ schreef:De eigenaren hebben nog niks verdachts gezien, maarja zij zijn natuurlijk ook niet altijd thuis. Ik ben er vaak halverwege de middag en ben op de fiets of met de auto, maar ga even ergens anders mijn fiets/auto neerzetten en kijken of ik de komende tijd tijd heb om op wisselende tijden te gaan. Ik heb bijna tentamens dus ben helaas wel erg druk met leren.
Bedankt voor de link, ga meteen even kijken!
_Kiki_ schreef:Ik denk dat ik binnenkort mijn leerspulen + heeeele warme kleding mee neem en dan een dagje in de schuilstal ga zitten leren. Dan zet ik mijn fiets ergens anders neer, dan lijkt het net alsof ik er niet ben. Als ik in de schuilstal zit ziet niemand me totdat ze de schuilstal in komen dus daar zit ik mooi verdekt opgesteld
Vjestagirl schreef:Ik zou beginnen met een (geplastificeerd)briefje op te hangen dat je gemerkt hebt dat er met jouw paarden gewerkt wordt/dat andere mensen erbij in het land komen, dat je dat niet waardeerd en dat je hen vriendelijk verzoekt om dit niet meer te doen. Direct ernaast hang je briefjes met 'camera bewaking' en 'eigen terrein'. Je kunt een aantal nep-camera's ophangen. Die kun je hier kopen voor minder dan €10,-: http://www.allekabels.nl/beveiliging/du ... amera.html. Hier hebben ze zelfs een aantal camera's die 'echt' bewegen op een paar AA batterijtjes en er dus heel echt uitzien. Verder idd alle spullen achter slot en grendel (halsters ed. ook), en als het kan stroom op het hek.