Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jolliegirl schreef:cheyentic schreef:Als ik haar laatste reactie lees, heeft de manegehouder het erbij gelaten
Bij die 400 euro wat ik begrijp....
Jolliegirl schreef:Zou je haar niet op de weide kunnen zetten? (Daarmee bespaar je flink in de kosten)
Amalarab schreef:Kun je niet 2000 euro lenen van je ouders, paard kopen, het paard meteen verhuizen naar een goedkopere stalling? Een stalling waar hij/zij standaard buiten komt overdag zodat jij kunt werken en studeren ( en maar even inhouden wb shoppen) tot je je ouders terug kunt betalen? Heeft het paard een tijdje vrij, jij rust in je hoofd en volgend jaar een uitgerust paard onder je kont.
Kayleigh__ schreef:Amalarab schreef:Kun je niet 2000 euro lenen van je ouders, paard kopen, het paard meteen verhuizen naar een goedkopere stalling? Een stalling waar hij/zij standaard buiten komt overdag zodat jij kunt werken en studeren ( en maar even inhouden wb shoppen) tot je je ouders terug kunt betalen? Heeft het paard een tijdje vrij, jij rust in je hoofd en volgend jaar een uitgerust paard onder je kont.
Eens. En probeer dan toch nog wat van de prijs af te krijgen.
2000 voor een oud manegepaard. Mijn oudje heb ik gekregen (!!) van de manege.
Walgelijk dat daar alles om geld draait.
russel schreef:ga een schuld aan met je ouders en ras weg buj die loempert!