Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gypsy schreef:Oh ok, nu daar ging het ook om ofwel die ene pensionklant eruit, of meerdere anderen die zouden vertrekken, vandaar. Vond het wel heel toevallig. Aan mij zou zo iemand geen goede hebben.
@Selka: Tijdens een rustpauze bij een buitenrit staat mijn paard zo vaak aan een hek of boom. Niks zieligs aan hoor.

rissa schreef:Klinkt op zich wel logisch, maar wie gaat die paarden verzorgen en hoe lang kan zoiets wel niet gaan duren?
Lijkt mij dat je dan ook de verantwoording neemt over hun gezondheid/dierenartskosten
rissa schreef:Zoals ik in de beginpost al aangaf is het een kleine stal en een leuke en gezellige groep. We proberen elkaar te helpen en te steunen, vandaar mijn vraag. Wellicht kan ik daarmee de stalhouder wat helpen en zelf kan ik er wat van leren.
rissa schreef:Ik had geen idee dat deze site bestond zandvangers. Bedankt voor de tip!
@jiehaaa, wat klinkt dat hard zeg. Maar misschien wel een mogelijkheid.
russel schreef:rissa schreef:Zoals ik in de beginpost al aangaf is het een kleine stal en een leuke en gezellige groep. We proberen elkaar te helpen en te steunen, vandaar mijn vraag. Wellicht kan ik daarmee de stalhouder wat helpen en zelf kan ik er wat van leren.
Misschien zijn jullie wel zo hecht dat een nieuwe niet snel kans maakt ook te mogen....
Heb altijd kriebels aan "ons" groepjes op stal.
Paard staat misschien wel goed en nieuwe wil graag goed thuis voor paardje....dan komt er een hecht groepje die zegt. " jij bent niet leuk, jij moet weg, jij doet niet net als wij en jij doet niets voor ons zoals wij willen.
Zal wr wel naast zitten, maar ik ken dat soort sfeertjes wel......en als ik dit topic lees, ben ik zooooo blij dat paarden thuis staan.
Niemand denkt aan het paard, maar allleen aan zijn ego in dit geval....hahaha paard aan hek binden, kom op zeg!