Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...
CrossHorse schreef:Ik heb contact met de KNHS gehad, een chip kan wel degelijk zichzelf verplaatsen (hangt van de leeftijd af en of de chip precies op de juiste plaats is geplaatst) tot in de staartwortel toe...
Het paspoort is nu bij de DA, die moet een hele berg formulieren invullen, ik kan het vrijdag weer ophalen en dat moet het naar de KNHS, die doen er dan een aantal bijlagen bij... Als het goed is zou alles halverwege december weer achter de rug moeten zijn
Ariebren schreef:CrossHorse schreef:Ik heb contact met de KNHS gehad, een chip kan wel degelijk zichzelf verplaatsen (hangt van de leeftijd af en of de chip precies op de juiste plaats is geplaatst) tot in de staartwortel toe...
Het paspoort is nu bij de DA, die moet een hele berg formulieren invullen, ik kan het vrijdag weer ophalen en dat moet het naar de KNHS, die doen er dan een aantal bijlagen bij... Als het goed is zou alles halverwege december weer achter de rug moeten zijn
Die berg formulieren bestaat uit één A viertje.
Chipnummer invullen en handtekening DA met stempel.
DA weer opgetrommeld en weer laten checken, chip bleek verplaatst naar boven in de manen kam en ook pas na een aantal keer heen en weer langs de hals met dat apparaat gevonden.