Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
troi schreef:merkwaardig! Enige waardoor het voor mij acceptabel zou zijn is dat zij de zorg op die dag op zich nemen: dus de emmers legen in jouw geval, katten eten geven, medicatie geven en paard naar buiten laten en weer binnen halen. Anders zou ik het nooit accepteren.
ik begrijp dat er mensen niet beter weten en er geen problemen mee hebben) troi schreef:merkwaardig! Enige waardoor het voor mij acceptabel zou zijn is dat zij de zorg op die dag op zich nemen: dus de emmers legen in jouw geval, katten eten geven, medicatie geven en paard naar buiten laten en weer binnen halen. Anders zou ik het nooit accepteren.
Sky_As schreef:troi schreef:merkwaardig! Enige waardoor het voor mij acceptabel zou zijn is dat zij de zorg op die dag op zich nemen: dus de emmers legen in jouw geval, katten eten geven, medicatie geven en paard naar buiten laten en weer binnen halen. Anders zou ik het nooit accepteren.
Nou, zelfs dit zou voor mij nog niet bijna acceptabel zijn. Je wilt toch zelf met eigen ogen zien of iets er vandaag beter of slechter uitziet dan gisteren. Je betaald kei veel geld, en mag niet eens bij je paard. Stel je voor dat je zondagochtend naar stal gaat, en pas dinsdag avond weer zou kunnen, dan ben je dus gewoon 2,5 dag niet bij je paard geweest! Dat slaat helemaal nergens op. Ik zou per direct op zoek gaan naar een andere stal.
Ik moet eerlijk bekennen, ik verbaas me er altijd over dat mensen veel geld betalen en dan akkoord gaan met het feit dat ze op een bepaalde dag gewoon niet mogen komen.
Dat in het weekend een stal bijv. om 8 uur savonds dicht gaat, oke, daar zou ik nog mee kunnen leven. Maar weigeren dat betalende klanten niet komen? ik vind het te gek voor woorden.
(mijn meningik begrijp dat er mensen niet beter weten en er geen problemen mee hebben)
dandir schreef:Dora88 schreef:Ik snap niet dat je daar nog staat als het dak zo lekt. Een regel dat je op een bepaalde dag niet mag rijden kan nog best, maar vind dat daar voor normale verzorging of het geven van medicijnen uitzondering voor gemaakt moet worden.
edit: zinsopbouw
wat bedoel je met "edit; zinsopbouw" ?
dandir schreef:AnnemiekvM schreef:Ik zou een goed gesprek aangaan en mocht dat niet helpen verhuizen naar een andere stal.
Ik GA verhuizen....
pinto_1 schreef:Ik vind het een hele rare regel... Heb ook bij een manege en een pensionstal gestaan, maar daar kon je op elke dag terecht. Stel dat je in een winkel werkt en juist op maandag je vrije dag hebt, dan wil je toch lekker naar je paard kunnen? En zeker medische verzorging, maar ook buiten dat vind ik niet kunnen.
(en zeker niet voor 300 euro in de maand)
moonshine88 schreef:Rare regels inderdaad. Dat je een dag niet naar je paard kan. En als je concours hebt o.i.d.?
Als je een manege begint weet je gewoon dat je 7 dagen in de week 24 uur alert moet zijn er met een pensionstal erbij dus ook dagelijks mensen bij je huis hebt lopen.
En helemaal als er een wat mankeert maar sowieso, als jij elke dag je paard/pony wilt rijden .. lijkt me helemaal raar als ze op zondag dicht zijn..? Dan gaan de meeste mensen sowieso heen..
Ik zou andere stal zoeken
dandir schreef:AnnemiekvM schreef:Ik zou een goed gesprek aangaan en mocht dat niet helpen verhuizen naar een andere stal.
Ik GA verhuizen....
) mijn spullen en paarden pakken en wegwezen daar.