Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mareng schreef:Ik was persoonlijk al helemaal niet ingegaan op deze mensen, als je een paard wil kopen omdat je een fotootje hebt gezien... En de eerst helft aanbetalen? Nope, hele bedrag of anders toedeloe! Wijze les voor de volgende keer!
Gentlegiant schreef:Balou_k schreef:Jeetje wat een verhaal..
Maar dit snap ik niet go
Toen vermelde ze dat ik 20 euro van het al aanbetaalde bedrag mocht afhouden want ze hadden de smid laten komen Toen had ik het even niet meer dat heb ik nog nooit gehoord...
Willen ze het geld terug incl. 20 euro??
Nee ze willen het geld terug excl 20 euro
Die 20 euro maken me ook geen drol uit
Maar hij is voor 500 euro verkocht en ik heb mijn goed kiefferzadel voor 250 euro mee verkocht omdat ik niet wou dat er een zadel van 200 euro nieuw op kwam
In mijn ogen heb je voor weinig geld n paard
En dat maakt me ook niet uit ik heb lieverd weinig geld en dat hij het goed heeft
Ik heb dus 400 euro van hun gekregen
Ik heb van dat geld en zelf nog wat erbij gelegd een nieuw zadel gekocht
Ik kom en zit niet in de problemen maar het kost mij ook 250 euro per maand meer als hij terug is en dat geld heb ik wel maar dan kan ik op het einde van de maand bekijken hoe ik rond kom en dat wil ik niet
Mareng ik heb zelf zoiets ik wil iedereen die kans geven en het kwam allemaal heel betrouwbaar over
Ik heb wel vaker paarden zo verkocht en tot nu toe is dat ook altijd goed gegaan
Ook ik heb een paard vanaf de foto en filmpjes gekocht hoeft niet fout te gaan
Gentlegiant schreef:het contract word ontbonden als ze op 23sept geen 350 euro betalen dit kunnen ze niet betalen dus dan word het automatische ontbonden er staat ook vermeld dat ze het aanbetaalde deel niet terug krijgen
Precies wat ik in een paard zou willen. En tis dat IK dus gegarandeerd oorlog krijg met wederhelft, maar anders hoefde jij echt geen koper meer te zoeken.