Ach, iedere handelaar is toch ook meteen louche.. Ook zo'n standaard vooroordeel
ThePast03
Geplaatst: 10-09-12 15:23
Moderatoropmerking:
Hierbij nogmaals het dringende verzoek om de discussie slachten of inslapen buiten dit topic te houden en alleen te reageren als je een antwoord hebt voor de vraag die in de openingspost staat vermeld.
misschien advertentie op bokt plaatsen gratis gezelschaps paard.. weet niet of hij nog geschikt is om af en toe een ritje er op te maken.. wie weet ben je hem zo kwijt zonder dat hij geslacht moet worden..
En anders kan je hem altijd nog in laten slapen heb je niets met je paspoort te maken..
Mijn oudje heb ik bewust niet laten chippen vond ik zielig en had dus geen paspoort. Heb hem vorig jaar in laten slapen en hij was gewoon mee genomen door rendac.
Al had dit wel een probleem geweest had ik hem na zijn dood pas laten chippen omdat ik het gewoon te pijnlijk vond voor zo een oude pony ( hij is 34 jaar geworden toen ik hem liet gaan )
Alane
Geplaatst: 10-09-12 15:35
Relaxed schreef:
Ach, iedere handelaar is toch ook meteen louche.. Ook zo'n standaard vooroordeel
nog maar te zwijgen over de DA van de verkoper
ik hoop dat de eigenaar het probleem heeft kunnen oplossen en het paspoort inmiddels compleet heeft/ of snel krijgt.
Toch blijft het raar, eigenaar hoeft er niet aan te verdienen, dus dan kan het gewoon. Ff wegbrengen en laten schieten.
Marije_jiplover
Geplaatst: 10-09-12 19:16
Ook dan heb je (on)kosten. Die voor het werk van de slachter en van de destructie. Een slachter doet dat niet gratis en ook de kosten voor destructie zal die doorrekenen.
Alja
Geplaatst: 10-09-12 19:22
Marije_jiplover schreef:
Ook dan heb je (on)kosten. Die voor het werk van de slachter en van de destructie. Een slachter doet dat niet gratis en ook de kosten voor destructie zal die doorrekenen.