Nieuwe trailer komt op de markt! Wat vinden jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:18

Lekker licht, maar of die ramen net zo sterk zijn als een normale harde zijwand?

Waterbakje is wel fijn tijdens een lange reis, maar op deze manier vind ik het een nadeel als je met pony's wilt reizen. die moeten hun hoofd te hoog houden.

Geef mij maar een trailer zonder zadelkamer, zadel kan prima achter in de auto, met verstelbare voorstang zodat die ook op pony hoogte kan.

Chocopasta

Brrr hij is wel erg futuristisch, nee bedankt. :+

CharazJarig

En hoe is de kwaliteit dan met al die extra's en niet in een hogere prijsklasse dan moet je toch ergens geld op besparen qua materiaal? De achterklap vind ik een beetje raar helemaal dicht, waar komt de frisse lucht dan nog door binnen of wordt het een stoomcabine?

Voer en waterbak vind ik ideaal.

cp112Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:19

Water lijkt mij erg handig, Ik neem aan dat er gewoon een reservoir inzit met een aantal liter water en dat vul je bij.
Op wedstrijd oid heb je niet zo machtig veel water nodig. En als je thuis bent ververs je het gewoon weer. Net als in een caravan :j.

Het uierlijkt vind ik iets te futuristisch := maar verder lijkt het mij erg mooi groot.
Alleen de zadelkamer zo aan de voorkant vind ik onpraktisch. Is lastig je zadel en spullen inladen met de dissel ervoor....

belle_boef

Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de prijs.

Lynn_Nikita

Wat een licht van binnen!! Water zou voor mij niet hoeven, onder het rijden zullen de meeste niet drinken en tijdens lang wachten kun je ook gewoon een emmer aanbieden
Vraag me alleen af hoe paarden reageren op vrachtauto`s oid die langsrijden met zoveel ramen
Hoeveel weet de trailer en wat wordt de prijs, hij ziet er duur uit

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:20

Het eerste wat me opvalt is de ramen. Steeds vaker worden grote ramen in trailers gestoken. Wat is de meerwaarde daarvan? Denk niet dat alle paarden dat even fijn vinden. Drinkbak heb ik ook mijn twijfels bij.
Verder vind ik hem qua design wel mooi en hij lijkt inderdaad zeer ruim!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:20

Hij is wel heel modern.. Ik ben benieuwd naar de prijs inderdaad

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 22:21

Charaz schreef:
En hoe is de kwaliteit dan met al die extra's en niet in een hogere prijsklasse dan moet je toch ergens geld op besparen qua materiaal? De achterklap vind ik een beetje raar helemaal dicht, waar komt de frisse lucht dan nog door binnen of wordt het een stoomcabine?

Voer en waterbak vind ik ideaal.

Lezen, overal zit ventilatie ;) snap dat mensen moeten wennen aan het model, maar in real life ben je zo verkocht :D ik teminste haha. Nee er is juist niks bezuinigt op stevigheid, deze is sterker dat alle trailers die ik kan. Normaal zwabbert polyester als je er tegen aan duwt, hier kun je nog zo hard aan duwen, het gaat geen kant op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:21

Ik denk dat grote ramen vooral voor de mens bedoeld zijn: Het ziet er 'mooi' uit, en wij dénken dat paarden het fijn vinden, want dan kunnen ze ''zo lekker buiten kijken''.
Maar ik vrees dat paarden zich alleen maar kapot schrikken, met alle gevolgen van dien.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-08-12 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:22

Eerste gedachte was een soort caravan. Persoonlijk vind ik het helemaal niks. Maar wat een opties voor een trailer, ben ook wel stiekem erg benieuwd naar het prijskaartje.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 22:22

Ramen worden bij het eind type ook donker geloof ik, alleen de zijramen en voorraam licht.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:23

Haha die laatste foto, mooi contrast die oude Heja....zo eentje heb ik gehad.
Mooie futuristische trailer maar wel erg kwetsbaar denk ik? Zit zo maar een deukje in, die je zelf niet kunt bijwerken.

lauratje90

Dacht inmiddels al een prijs ergens te lezen, dat hoopte ik. Helaas.
Wat kost ie nou?

loenloen

Uhhh.. heel erg apart! Vind de binnenkant wel mooi, maar weet niet wat ik van al die ramen moet vinden. Denk niet dat mijn paard het fijn vind om alles te zien aan de zijkant! Wel erg veel opties inderdaad.
Grote zadelkamer-gedeelte hoeft van mij ook niet. Vind hem wel beetje lomp tonen zo achter de auto. Wat gaat hij kosten :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:24

In de VS heb je trailers die gewoon aardig open zijn aan de zijkant en paarden gewoon alles kunnen zien. Dat levert ook geen problemen op. Dus het zal wel meevallen denk ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:25

Ik vind het idd ook op een caravan lijken. Van binnen is hij prachtig,maar van buiten vind ik het niks.
De zadelkamer zit ook op een (voor mij) onlogische plek,je moet helemaal over het neuswiel hangen om erbij te kunnen,of zie ik dat verkeerd?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:25

CK88 schreef:
Mist schreef:
ik vind het wel aantrekkelijk (op 1e gezicht !) paarden hebben veel ruimte om naar buiten te kiijken, komt balans ook ten goede- alleen...hoeveel levert het in aan stevigheid ? , instap is laag. Hoe hoog is de trailer? en wat voor vering zit er onder ?

Pff ga ik voor je navragen. Deze is erg hoog maar door de vorm vangt ie minder wind dus minder brandstof verbruik. Bij dit prototype is nog rekening gehouden met een eventueel solarium wat ze erin wouden testen, het orgineel wordt waarschijnelijk lager. Instap is super laag, dat is wel prettig. WHP vering zit er onder, hij is extreem stevig en wel erg breed (bijna maximale geloof ik) maar daardoor wel een super weg ligging.

De nood voor een solarium in een trailer ontgaat mij compleet...de meeste paarden heben/krijgen het al warm genoeg op een trailer ;) Hoogte en veiligheid zijn wel heel belangrijk en de vering. Brandstofkosten vanwege een airodynamisch design zal de meeste paardeneigenaren niet interesseren denk ik...althans mij niet.

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:26

Gaat iemand ons nog uit onze spanning verlossen door een richtprijs te geven? Ik vind hem er mooi uit zien, en hij klinkt praktische. Ben benieuwd hoe de uiteindelijke definitieve versie eruit gaat zien!:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:26

Met een solarium erin gaat het gewicht ook lekker omhoog dus dat lijkt mij onwenselijk.

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:27

Ik vindt hem ook caravan achtig uit zien nadeel daarvan is dat er nog minder rekening met je gehouden wordt. Het voorraam zou voor mij juist het pluspunt zijn, mijn pony staat in een trailer met voorraam een stuk rustiger. De ingang van de zadelkamer lijkt mij erg onhandig.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 22:29

xJitskee schreef:
Ik vind het idd ook op een caravan lijken. Van binnen is hij prachtig,maar van buiten vind ik het niks.
De zadelkamer zit ook op een (voor mij) onlogische plek,je moet helemaal over het neuswiel hangen om erbij te kunnen,of zie ik dat verkeerd?

Ik heb er voor gestaan, en ik vind het juist erg handig. Er komt een steun in die je kan indraaien, en je hoeft niet zo te proppen zoals bij de meeste trailers, alles past er makkelijk in.

Er kan nog vanalles aangepast worden, dit is zover ik weet niet het eindproduct dus het is fijn jullie meningen te horen. Maar ik ben wel van mening dat je de trailer echt in het echt moet zien want hij is echt geweldig!! :D

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:29

En wat ik een probleem vind.

De trailer is laag bij de grond.

De meeste maneges hebben alleen maar toegangs weggetjes met veel drempels en ik weet niet wat voor hobbels.

Figaro

Re: Nieuwe trailer komt op de markt! Wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:31

Hij doet me een beetje denken aan de trailer die ik vroeger voor mijn Barbiepaarden had :o

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:32

<3 Wauw, ik zou hem wel willen hebben. Maar ook ik ben benieuwd naar het gewicht van de trailer en of ie in 1,5 paards komt.