Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
maar verder lijkt het mij erg mooi groot.Charaz schreef:En hoe is de kwaliteit dan met al die extra's en niet in een hogere prijsklasse dan moet je toch ergens geld op besparen qua materiaal? De achterklap vind ik een beetje raar helemaal dicht, waar komt de frisse lucht dan nog door binnen of wordt het een stoomcabine?
Voer en waterbak vind ik ideaal.
snap dat mensen moeten wennen aan het model, maar in real life ben je zo verkocht
ik teminste haha. Nee er is juist niks bezuinigt op stevigheid, deze is sterker dat alle trailers die ik kan. Normaal zwabbert polyester als je er tegen aan duwt, hier kun je nog zo hard aan duwen, het gaat geen kant op!
CK88 schreef:Mist schreef:ik vind het wel aantrekkelijk (op 1e gezicht !) paarden hebben veel ruimte om naar buiten te kiijken, komt balans ook ten goede- alleen...hoeveel levert het in aan stevigheid ? , instap is laag. Hoe hoog is de trailer? en wat voor vering zit er onder ?
Pff ga ik voor je navragen. Deze is erg hoog maar door de vorm vangt ie minder wind dus minder brandstof verbruik. Bij dit prototype is nog rekening gehouden met een eventueel solarium wat ze erin wouden testen, het orgineel wordt waarschijnelijk lager. Instap is super laag, dat is wel prettig. WHP vering zit er onder, hij is extreem stevig en wel erg breed (bijna maximale geloof ik) maar daardoor wel een super weg ligging.
Hoogte en veiligheid zijn wel heel belangrijk en de vering. Brandstofkosten vanwege een airodynamisch design zal de meeste paardeneigenaren niet interesseren denk ik...althans mij niet. xJitskee schreef:Ik vind het idd ook op een caravan lijken. Van binnen is hij prachtig,maar van buiten vind ik het niks.
De zadelkamer zit ook op een (voor mij) onlogische plek,je moet helemaal over het neuswiel hangen om erbij te kunnen,of zie ik dat verkeerd?