Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vala schreef:Paspoort kan opnieuw aangevraagd worden, je kan het ook kwijtraken. De stalhouder moet even contact opnemen met zijn rechtsbijstandverzekering maar dit zal verder geen problemen meer geven denk ik. Als eigenaar spoorloos is en de stalhouder kan bewijzen alle kosten voor het dier betaald te hebben dan is hij nu eigenaar.
Knert schreef:maybe2 schreef:jeetje hoe kun je nou al een jaar lang geen stallingsgeld ontvangen daar kan ik niet bij.
ik heb zelf een stalling,en elke 1e van de maand wordt er gewoon betaald,dat kan een keer de 2e of de 3e worden,maar na een week vraag ik diegene toch even waar de stalling blijft,en ik heb nog nooit problemen gehad.
ik vind het wel stom dat zo'n staleigenaar het zolang goed heeft gevonden,beetje vreemd dit.
makkelijk als je mensen op stal hebt staan die willen betalen. Jij houdt vol... maar een wanbetaler kan dat zeker ook. Sterker nog, in deze tijden hoor je het vaker.
Paard eventjes op straat gooien is er niet bij.

AliciaM schreef:Kennis heeft meerdere malen geprobeerd in contact te komen met de eigenaren en zijn geduld is nu gewoon op. Incassobureau enzo gaat hij echt niet aan beginnen als de eigenaren verdwenen zijn. Paard zal van de week naar een handelaar gaan, dan mag die de rest regelen.