GamblersCup schreef:Rytir schreef:Even als tip; ook al loopt je paard niet makkelijk de trailer op, met een dergelijke blessure is het beter om naar de kliniek te gaan. Die rijdbare scan en rontgenapparaten zijn leuk maar vooral bij kleine vage dingetjes niet 'sterk' of kwalitatief genoeg. Mijn da heeft die spullen ook, hij kijkt wel maar als het niet duidelijk is verwijst hij meteen door naar bodegraven of utrecht (en soms zegt hij na een kreupelheidsonderzoek dat al meteen).
Natuurlijk is dat beter, vooral voor de portemonnee van de kliniek. Ik denk dat TS beter eerst even de opinie van de andere DA af kan wachten, je gaat toch niet met ieder dik been naar de kliniek racen... en zeker niet met een paard wat niet op de trailer kan.
Nee, dat zou ik iig ook niet doen maar als de ts nu echt wilt weten wat er aan de hand is dan zou ik liever naar een kliniek gaan dan eerst weer een andere da erbij. Vooral met dergelijke vage klachten en dat dat de reden was dat ze die andere partij er bij heeft betrokken.