Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lioony schreef:Hier op stal kun je er voor kiezen of je wel of niet gebruik wilt maken van de trainingsmolen. Daarvoor betaal je dan een vast bedrag per maand om zelf onbeperkt gebruik te kunnen maken van de molen. Je krijgt dan een persoonlijke code, zonder code gaat de molen niet aan.
En dan is er ook nog de mogelijkheid om je paard sochtends in de molen te laten zetten. Hier betaal je per keer voor en daar krijg je dan iedere maand een aparte rekening van.
)
)
Pantykous schreef:Ik betaal 35 euro per maand voor een molenabonnement. Dat houdt in dat mijn paard 5 dagen per week in de molen wordt gezet, zo'n 30 minuten per keer. Daarbuiten mag ik vrij gebruik maken van de molen.
Mensen die geen molenabonnement hebben mogen er ook geen gebruik van maken.
Simpel
Bo_Cassey schreef:Wanneer niet iedereen er gebruik van gaat maken, zou ik het algehele stalgeld niet omhoog gooien. Bovendien is het wettelijk niet toegestaan om een faciliteit te plaatsen en daarná te zeggen: jullie hebben nu een stapmolen, dus het stalgeld moet omhoog.
Je kunt natuurlijk met code werken. Grinnik, die van ons is niet zo luxe hoor!![]()
*knip*
Bo_Cassey schreef:Tja, als hij dat op zo'n achterbakse manier wil aanpakken moet hij dat lekker doen. Zo zijn er wel meer mensen in de wereld.
Dressuurgek schreef:Bo_Cassey schreef:Tja, als hij dat op zo'n achterbakse manier wil aanpakken moet hij dat lekker doen. Zo zijn er wel meer mensen in de wereld.
Er zijn genoeg stallen waar ze standaard het stalgeld in januari omhoog gooien zonder dat er faciliteiten bij zijn gekomen. Als het stalgeld omhoog gaat en je hebt er wel mooi een stapmolen (=faciliteit) bij gekregen dan zou ik daar als klant meer vrede mee hebben als 'gewoon zomaar het stalgeld omhoog wordt gedaan'.