rechten paard gekocht met pijn.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EvaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 13:01

Waarom wil je het paard terug doen met het risico dat hij verder verkocht wordt? :)

Ik zou een regeling proberen te treffen dat je je geld terugkrijgt maar wel zo dat het paard er niet de dupe van wordt.

nicole_hetty

Re: rechten paard gekocht met pijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 06:41

in goed overleg gaat het paard toch terug naar de verkoper. ze zal goed voor het paard zorgen, daar heb ik alle vertrouwen in. door verkopen zal niet gebeuren. de verkoper had veel spijt van de verkoop. nu ze weet wat er aan de hand is met het paard kan ze haar dingen daar op aanpassen. uiteindelijk heeft de verkoper het paard ook langer gehad dan ik. dus vind ik het ook wel zo eerlijk dat zij het laatst er bij is en dat zij de keuze mag maken, nu het toch wel heel dicht bij komt.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:33

Fijn dat ze inderdaad terug kan en zij haar in het laatste stukje van haar leven kan en mag begeleiden... Ik denk dat dit de beste oplossing is.
Goed dat je de DA kosten voor je rekening neemt. Dit is ook het minste wat je doen kan...