Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opisop_shop schreef:ik heb zelf een ford focus station en die zou ik niet snel voor een trailer zetten, op papier kan de combi net maar het heeft echt niets over. Helaas voor mij, want nu moet ik steeds de bus van mijn vader lenen en die is vaak op vakantie...
Heb ook de Citroen van een vriendin meegehad, mocht 1600kilo trekken maar met een 2paards trailer met 1 paard erin was het echt niet fijn rijden en dat was en 2.0
Nee, hier alleen nog maar dikke auto's ervoor, ik gooi alleen een lege trailer achter mijn auto; je grote trots zit er mooi wel in he, vergeet dat niet!
. rommulus schreef:Als je je text verandert geef dat dan ook aan
Als mensen een reactie geven op jou text en jij die dan vervolgens weg haalt word het allemaal een raar verhaal.
Vealosz schreef:opisop_shop schreef:ik heb zelf een ford focus station en die zou ik niet snel voor een trailer zetten, op papier kan de combi net maar het heeft echt niets over. Helaas voor mij, want nu moet ik steeds de bus van mijn vader lenen en die is vaak op vakantie...
Heb ook de Citroen van een vriendin meegehad, mocht 1600kilo trekken maar met een 2paards trailer met 1 paard erin was het echt niet fijn rijden en dat was en 2.0
Nee, hier alleen nog maar dikke auto's ervoor, ik gooi alleen een lege trailer achter mijn auto; je grote trots zit er mooi wel in he, vergeet dat niet!
Vreemd, want onze focus kan het makkelijk trekken. Een 1.6 benzine.
Vealosz schreef:Vreemd, want onze focus kan het makkelijk trekken. Een 1.6 benzine.