Kaartje23 schreef:Naast dat de stalling waarschijnlijk erg duur is, zal het internaat vast ook niet gratis zijn. Dat soort dingen kost vaak ook een hoop.
Is het niet een idee om daar een weekje op trainigsvakantie te gaan? Dan vraag je daarna een hoop huiswerk wat je thuis verder kan oefenen. Verder kan je in je eigen omgeving ook een instructeur zoeken die bij je past, ook al is dat maar op één onderdeel. Je kan toch niet alles heel goed doen. Je kan je ook op één ding focussen, daar goed in proberen te worden en de rest doen ter afwisseling. Door veel te lezen (boeken of youtube filmpjes te kijken of bokt te lezen en zelf te posten met vragen/filmpjes) kan je zelf bijvoorbeeld ook veel leren, vooral denk ik met vrijheidsdressuur en lange lijnen. Op bokt is ook veel ervaring aanwezig en mensen willen je graag helpen met leren.
Zou je me een voorbeeld van zo'n trainingsvakantie kunnen/willen geven? Met wat je dan zo'n beetje doet? Dan kan ik me er een beeld van vormen en me daar nog wat verder over informeren.

).