Blacky94 schreef:Slot op de stal hebben ze op de handelsstal waar ik rijd op een gegeven moment ook gedaan. Meisje is eerst ook aan de loop gegaan met haar paard (gewoon halster en touw langs de weg) maar die hebben ze later weer gevonden, opgepikt en op stal achter slot en grendel gezet.
Op een andere stal waar ik rijd hebben ze op een gegeven moment zadels en hoofdstellen uit de kast gehaalde na lang getob, 144 en andere instanties het paard maar afgeleverd bij de eigenaar. (Niet dat adresgegevens in dit geval zoveel zin hadden want diegene is geloof ik in nog geen jaar tijd ook iets van 3/4 keer verhuist dus dan heb je nog niks maar volgens mij hebben ze uiteindelijk na veel moeite ergens een keer een adres vandaan gehaald. Daarnaast werd de telefoon nooit opgenomen en stond deze helft vd tijd uit.) De rest van de spullen liggen er nu nog steeds. Eigenaar kwam er al bijna nooit en is nu waarschijnlijk ook te bang om langs te komen omdat diegene weet dat die dan toch de wind van voren gaat krijgen. Is die mensen nog genoeg schuldig.
Maar goed, wat dat betreft geef ik ze ook groot gelijk dat ze de spullen gepakt en opgeborgen hebben zodat ze nog een soort van ''buffer'' hebben. Mochten ze dit (kunnen) verkopen er dan iig niet te veel verlies op te hebben gemaakt... Of het helemaal legaal is dat weet ik niet maar wat dat betreft geef ik ze zeker gelijk...
Dat vind ik idd wel een goede, zadels en andere spullen in beslag nemen.