Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GittekeZ1 schreef:Heb je een huur overeenkomst of maak je iedere maand per bank geld over
Dan kun je aan tonnen dat je diensten afneet voor je paarden en deze van jou zijn als je de sleutels van je kastjes hebt is het duidelijk dat dit van jou is en bij de ponys hoord
Dan zal het niet zo'n vaart lopen voor een currator is het ook niet erg intressant
en deze zijn best redelijk
joyce B schreef:auto's staan op naam, zonder eigendomsbewijs kan een auto niet overgeschreven worden, dus in mijn ogen kan dat verhaal van die garage met auto's ter reparatie niet kloppen..
verography schreef:joyce B schreef:auto's staan op naam, zonder eigendomsbewijs kan een auto niet overgeschreven worden, dus in mijn ogen kan dat verhaal van die garage met auto's ter reparatie niet kloppen..
Tja wij hebben met het bedrijf hier nu ook last van. audiopaneel ter reparatie bij een bedrijf terwijl dat failliet ging. Nu rechtzaak om dit paneel van duizenden euro's terug te krijgen. Heel dubbel...

aerdenhout1 schreef:Als jij kan aantonen.... en dat is o.a door middel van het paspoort, dat het paard van jou is, zou ik het paspoort niet uit handen geven!