Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Cher

Re: Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:39

Ik heb er ook wel eens besteld, altijd alles netjes op tijd ontvangen!
Wel een beetje vreemd ja dat ze alle 4 de mailtjes niet ontvangen heeft.. Het zal vast wel opgelost worden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 10:11

Tot dusver nog geen mail terug ontvangen oid... We wachten nog even af tot de week na pinksteren. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:26

Ik woonde vroeger in Breda en ben vaak spulletjes bij haar op wezen halen. Nooit geen problemen mee gehad..

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:35

ik ook vaak genoeg besteld,...
nooi tgeen problemen gehad,
balen dat er nu negativiteit boven komt, mja
daarintegen op elke zaak van de 1000 klanten zijn er wel is 4 of 5 mensen met problemen,
mja dan moet et wel netjes opgelost worden...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 11:06

Beauty_J schreef:
ik ook vaak genoeg besteld,...
nooi tgeen problemen gehad,
balen dat er nu negativiteit boven komt, mja
daarintegen op elke zaak van de 1000 klanten zijn er wel is 4 of 5 mensen met problemen,
mja dan moet et wel netjes opgelost worden...

Ik heb ook nog nooit problemen met pourcheval gehad hoor. ;) Als de bestelling klopt is er niets aan de hand, maar zodra iets niet klopt en het moet worden terug gestuurd dan is er ineens van alles aan de hand... Heb ik vaker gehoord.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 11:07

Blingh schreef:
Ik woonde vroeger in Breda en ben vaak spulletjes bij haar op wezen halen. Nooit geen problemen mee gehad..

Kom zeg, ik woon ten eerste niet in Breda en al helemaaaaaal niet in de buurt! Het is een online webshop en vind niet dat ik m'n spullen nu maar moet gaan ophalen omdat het niet terug verzonden wordt. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:20

Giolli schreef:
Blingh schreef:

Kom zeg, ik woon ten eerste niet in Breda en al helemaaaaaal niet in de buurt! Het is een online webshop en vind niet dat ik m'n spullen nu maar moet gaan ophalen omdat het niet terug verzonden wordt. :?

Ik zie in mijn bericht ook nergens staan dat je dat moet doen?

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:42

nja k weet wel dat je op deze manier geen reclame moet maken (A)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 11:44

Blingh schreef:
Giolli schreef:

Ik zie in mijn bericht ook nergens staan dat je dat moet doen?

Oh, haha. meende dat je zoiets bedoelde. O:)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:53

Ik was van plan er iets te bestellen maar wacht eerst wel even rustig af hoe dit opgelost gaat worden :j .

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 12:26

moyra schreef:
Ik was van plan er iets te bestellen maar wacht eerst wel even rustig af hoe dit opgelost gaat worden :j .

zou idd nog even wachten, of je moet zeker weten dat je hetgeen wat je wilt niet terug hoeft te sturen EN ze het zeker weten op voorraad hebben!

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 16:02

Mijn bestelling werd ook netjes afgeleverd, de nabestelling ongeveer een maand later, maar dat geeft niet. Alleen toen der tijd was er een actie dat je een gratis halster zou krijgen boven een bepaald bedrag (waar ik boven zat) alleen die heb ik tot dusver ook niet mogen ontvangen. Ook 2 mailtjes over gestuurd, maar geen reactie, heb haar nu op bokt benaderd. Dus ik ben benieuwd.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 10:34

Ondertussen nog steeds niets binnen...

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:12

je zou een aangetekende brief kunnen versturen? maak je wel extra kosten.. en aangifte doen bij politie. heb je nog niet je spullen/geld mee terug, maar dan staat deze verkoper in ieder geval wel in het systeem, bij meerdere aangiftes wordt daar dan misschien wat mee gedaan?

of aanklagen misschien? maar geen idee hoe dat werkt en wat de kosten daarvan zijn.

ik denk dat je met dit topic in ieder geval al wel veel bereikt, slechte reclame voor deze verkoper, gaat vast veel mensen ervan weerhouden om hier wat te bestellen (heb je zelf helaas nog steeds niks aan..) Als ze het nog enigsinds hadden willen redden direct met dat eerste berichtje het oplossen, en niet zeggen dat je maar nogmaals moet mailen.

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:20

Aestrith schreef:
Als ze het nog enigsinds hadden willen redden direct met dat eerste berichtje het oplossen, en niet zeggen dat je maar nogmaals moet mailen.

en niet nog eens 9 dagen wachten met antwoord geven...... :')

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:30

Ik heb zelf wel goede ervaringen met deze webshop... alhoewel.. Heb een keer een rijbroek in de verkeerde kleur gekregen, maar vond de kleur dusdanig leuk dat ik het eigenlijk wel prima vond, maar dat was voor de verkoper dus meer geluk dan wijsheid.

Ook heb ik een keer een rijbroek besteld die voorradig zou zijn, maar na het afrekenen bleek dat ineens niet zo, want ik kreeg slechts een deel van mijn bestelling en de rijbroek weken later. Op zich niet zo'n punt, maar had hem graag aangewild voor een fotoshoot in het bos met paardlief.

Ook een keer een neusbontje voor halster besteld. Deze zou zijn voorzien van klittenbandsluiting, maar het bontje dat binnenkwam was helemaal dicht. Het bontje kostte maar 2 euro en had geen zin om daar stennis om te schoppen. Wel heb ik het terloops gemeld bij een volgende bestelling en toen heb ik direct een ander neusbontje bij mijn bestelling gekregen (wel andere kleur) die wel voorzien was van klittenband en excuses.

Over de producten en de snelheid van leveren geen klachten.

Alle gegevens die je wilt kun je telefonisch opvragen bij de Kamer van Koophandel via telefoonnummer: 0900-1234567 (wel 70ct per minuut)

https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 1184510000

Vermeld bovenstaand KvK-nr. en je kunt alle contactgegevens opvragen en zelfs het prive-adres van de eigenaar. Kamer van Koophandel is een openbare bron en dus iedereen die bereid is 70ct per minuut te betalen kan er gebruik van maken. Je zou het privacygevoelige info kunnen noemen, maar dat is een keuze die een eigenaar van een eenmanszaak maakt door zich in te schrijven. Bij die rechtsvorm worden die gegevens nou eenmaal vermeld (heeft ook te maken met aansprakelijkheid, bij een B.V. is dit bijvoorbeeld niet zo). KvK is gekoppeld aan de GBA.
Laatst bijgewerkt door Ma_ris_ka op 31-05-12 13:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:31

Ja ben het nu verd*mme echt zat. Ik wil gewoon mijn rijbroek, klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:32

Heb je haar via bokt ook al een berichtje gestuurd?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:35

Blingh schreef:
Heb je haar via bokt ook al een berichtje gestuurd?

Nee. Ze zei dat ik haar moest mailen via dat mailadres. Dat is toch genoeg?!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:36

Ik heb er ooit met een vriendin samen een setje besteld, dekje voor mij, hanschoentjes en shirtje voor haar. In eerste instantie netjes ontvangen, dekje en handschoentjes waren prima, maar nadat het shirt 1 keer naar voorschriften was gewassen was het totaal vervormd. Op zich hun schuld niet, gezien het een shirtje van hh was, maar met het terugnemen werd toch wel heel moeilijk gedaan destijds, al weet ik dat het uiteindelijk volgens mij wel goedgekomen is.

Ik zou er best nog iets bestellen als ik vooraf weet dat het goed is, maar met het risico dat er iets terug zou moeten, zou ik er niets bestellen.

Vind het enigszins raar van de eigenaresse om hier wel in het topic te reageren met een te afstandelijk antwoord, en vervolgens niet te antwoorden op de mail. Ik zou het gewoon via pb afhandelen, kan ze niet antwoorden dat ze problemen heeft met haar mail.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:37

Zal ik eens proberen..

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:40

Ik vind het netjes dat je eerst wel via mail hebt geprobeerd, maar zij is niet zo netjes om terug te mailen, dan hoef jij ook niet zo netjes te zijn om het via mail te blijven proberen toch?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 13:41

RusselNuwell schreef:
Ik vind het netjes dat je eerst wel via mail hebt geprobeerd, maar zij is niet zo netjes om terug te mailen, dan hoef jij ook niet zo netjes te zijn om het via mail te blijven proberen toch?

Ik heb ook niet zo'n netjes pb'tje gestuurd.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:46

Ik zou gewoon elke dag dezelfde email blijven sturen, eventueel ook via pb. Als ze dan niet reageert kan het echt niet zijn van 'niet ontvangen door problemen met mijn email'. Ik had na de 2de email al begonnen met spammen, dan was dat excuus al van tafel geveegd 'problemen met mijn email'... Er zal er toch wel eentje doorkomen zeker :D
Ik hoop voor jou dat het snel opgelost geraakt!

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:57

Giolli schreef:
RusselNuwell schreef:

Ik heb ook niet zo'n netjes pb'tje gestuurd.

Zie je teminste of ze de mail gelezen heeft ;)
En of je daadwerkelijk antwoord meteen terug krijgt, of geen ''tijd'' heeft...