Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Beauty_J schreef:ik ook vaak genoeg besteld,...
nooi tgeen problemen gehad,
balen dat er nu negativiteit boven komt, mja
daarintegen op elke zaak van de 1000 klanten zijn er wel is 4 of 5 mensen met problemen,
mja dan moet et wel netjes opgelost worden...
Als de bestelling klopt is er niets aan de hand, maar zodra iets niet klopt en het moet worden terug gestuurd dan is er ineens van alles aan de hand... Heb ik vaker gehoord. Blingh schreef:Ik woonde vroeger in Breda en ben vaak spulletjes bij haar op wezen halen. Nooit geen problemen mee gehad..
Giolli schreef:Blingh schreef:Ik woonde vroeger in Breda en ben vaak spulletjes bij haar op wezen halen. Nooit geen problemen mee gehad..
Kom zeg, ik woon ten eerste niet in Breda en al helemaaaaaal niet in de buurt! Het is een online webshop en vind niet dat ik m'n spullen nu maar moet gaan ophalen omdat het niet terug verzonden wordt.
Blingh schreef:Giolli schreef:
Kom zeg, ik woon ten eerste niet in Breda en al helemaaaaaal niet in de buurt! Het is een online webshop en vind niet dat ik m'n spullen nu maar moet gaan ophalen omdat het niet terug verzonden wordt.
Ik zie in mijn bericht ook nergens staan dat je dat moet doen?

Giolli schreef:RusselNuwell schreef:Ik vind het netjes dat je eerst wel via mail hebt geprobeerd, maar zij is niet zo netjes om terug te mailen, dan hoef jij ook niet zo netjes te zijn om het via mail te blijven proberen toch?
Ik heb ook niet zo'n netjes pb'tje gestuurd.