Change3x schreef:En niet bij alle paarden kun je zomaar even afstappen als je op buitenrit bent, en sowieso ; daar ga je de moeite ook niet voor nemen, je gaat er ook niet voor terug fietsen.
Sorry hoor, dit vind ik best wel asociaal en lui.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antje_vip schreef:Change3x schreef:En niet bij alle paarden kun je zomaar even afstappen als je op buitenrit bent, en sowieso ; daar ga je de moeite ook niet voor nemen, je gaat er ook niet voor terug fietsen.
Nies_ schreef:Ik rij nooit buiten, dus geen paardenschijt van mij op de weg. Dus nee, niet terecht.
En idd, katten schijten zelfs in andermans tuinen dus die zijn mi eerst aan de beurt.
antje_vip schreef:Change3x schreef:En niet bij alle paarden kun je zomaar even afstappen als je op buitenrit bent, en sowieso ; daar ga je de moeite ook niet voor nemen, je gaat er ook niet voor terug fietsen.
Change3x schreef:Niet alle paarden zijn zo braaf om even op en af te stappen in t bos. Moet ik bij die van mij niet doen, dat is echt een lieverd maar op en afstappen in het bos, nee , gaat niet goed.