Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

blubdevis schreef:Die ik uiteindelijk toch terug heb kunnen brengen idd, maar een mondelinge overeenkomst? Verwachtingspatroon? Onrechtmatige daad? zegt jou zeker niks.. maar een mondelinge overeenkomt is ook geldig, net zoals dat je de verwachting mag hebben dat als je een DA betaald voor iets op te lossen ze niet gaan speculeren en 'maar een ontstekingsremmer' inspuiten terwijl het totaal geen effect zal hebben.
Linni_ schreef:Ik denk niet dat je je DA aansprakelijk kunt stellen.. Hij heeft zijn best gedaan een oplossing te vinden voor het probleem, en misschien geen juiste conclusie's getrokken, maar dat maakt hem nog niet aansprakelijk.. Een huisarts heeft het ook niet altijd (direct) bij het juiste eind, het zijn ook gewoon mensen..

blubdevis schreef:vergelijk het eens met 'je koopt een vaatwasser en ze leveren je een wasmachine!'..
Als die eerste dierenarts nou meteen gezegd had 'ik heb geen flauw idee, ik zou een kliniek proberen o.i.d' had je mij niet gehoord, maar je betaald een godsvermogen voor iets dat hun aanzien als drukking maar totaal iets anders blijkt te zijn!
blubdevis schreef:vergelijk het eens met 'je koopt een vaatwasser en ze leveren je een wasmachine!'..
Als die eerste dierenarts nou meteen gezegd had 'ik heb geen flauw idee, ik zou een kliniek proberen o.i.d' had je mij niet gehoord, maar je betaald een godsvermogen voor iets dat hun aanzien als drukking maar totaal iets anders blijkt te zijn!