Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als dat allemaal goed gaat gaan ze met hem een aantal keer een rondje naar buiten.. en dan pas gaat hij een keer mee op surveillance (weet even niet meer hoe je het schrijft)

. En daar wilden ze geen werk meer in steken, hij was iets te voorwaarts van zichzelf. Ze gingen dus weg met een hele lading complimenten aan mij en de combinatie van mij en mijn paard, dat was ook wel weer leuk

Is een paard ergens van onder de indruk of geestelijk moe, word daar rekening mee gehouden. De paarden hier gaan elke zomer 4-6 weken op vakantie op de zomerweide. De paarden komen elke dag uit de box, lekker op de weide, in de stapmolen, aan elk bureau zijn dierverzorgers in dienst die 24/7 aanwezig zijn en elkaar om de 8 uur aflossen. Ze kennen de dieren door en door en als er maar iets vreemds lijkt bij een paard word er aan de bel getrokken. Allemaal eigen aangepaste zadels, hoofdstellen, enzovoort. Een vaste ruiter. Eigen voerschema, naar ieder paard word een voor een gekeken. Nee, ik kan niets slechts zien aan je paard verkopen aan de politie. Ze hebben het er denk ik hemels..JJane schreef:Niet alle paarden die door de bereden politie worden aangekocht komen door de opleiding. Er is ook een deel dat via de achterdeur weer verdwijnt omdat ze tijdens de opleiding of het werk de druk zowel geestelijk als lichamelijk niet aan kunnen.
Als hij het werk leuk vind dan gaat hij een leuke en goede tijd te gemoed!
Als ik zou moeten kiezen zou ik mijn paard zo aan ze verkopen.. Heb alleen geen eigen paard..
Hoop voor jullie dat het wat wordt.
Ben trouwens benieuwd naar welk corps hij gaat, Amstelland? Of heb ik daar over heen gelezen..?
Citaat:Dit klinkt misschien erg flauw, maar ik lees in je reacties weinig inhoudelijk goed onderbouwde stukken en dat vind ik jammer, met modder gooien kunnen we allemaal.
En ja, ik vind het persoonlijk eng dat mensen liever hebben dat agenten zwaargewond raken dan dat er paarden (dieren) ingezet worden die veel situaties veel beter de baas kunnen.
WhySoWhite schreef:Ik heb geen idee welk korps het is haha! Schrok me al dood toen ze belde hoorde politie, dacht wat heb ik nu weer gedaan haha!
Moet alleen even kijken of een stalgenootje hem voor kan rijden. Zit met nierbekontsteking dus beter als ik niet ga rijden.
En me daarna dom voelen
Oja die willen mijn paard kopen