Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Onassa schreef:Ik ben er ook uitgebreid verzekert en betaal rond de 40 euro per maand.
Nadeel vind ik dat je zo'n uitdraai altijd bij je moet hebben die de DA invult want alleen de rekening opsturen is niet voldoende.
En ja, zo'n formulier heb je niet altijd op zak dus moet je het weer nasturen naar je DA om het in te laten vullen, die moet het je dan weer terug sturen en dan samen met de rekening naar de Hippo sturen, maar het geld staat idd altijd snel op je rekening.
Silly1972 schreef:Miiejs, dat is het bedrag wat ze maximaal per jaar uitkeren bij ziektekosten en het bedrag wat ze uitkeren bij overlijden, mits je hem slacht als je hem euthaniseert krijg je 90% daarvan
Miiejs schreef:Silly1972 schreef:Miiejs, dat is het bedrag wat ze maximaal per jaar uitkeren bij ziektekosten en het bedrag wat ze uitkeren bij overlijden, mits je hem slacht als je hem euthaniseert krijg je 90% daarvan
Dankje, dacht vraag het liever hier ipv telefonisch. Dat had ik al een x gedaan maar toen vond ikdie man zo opdringerig! Hij had me heel de verzekering al aangesmeerd haha
Silly1972 schreef:Miiejs, dat is het bedrag wat ze maximaal per jaar uitkeren bij ziektekosten en het bedrag wat ze uitkeren bij overlijden, mits je hem slacht als je hem euthaniseert krijg je 90% daarvan