Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Loezj schreef:s6801881 schreef:Sommige mensen willen hun bak wel ter beschrikking stellen tegen een financiele bijdrage. Je zou op bokt en MP een oproepje kunnen plaatsen. Daarnaast kan je bij een lokale pony club of manege vragen of ze daar een regeling hebben voor mensen van buitenaf. Als het binnen rijafstand te doen is, waarom niet? Zeg maximaal 15 minuten rijden, als je dat efficient doet kan je je paard lekker losrijden op weg naar de bak en uitstappen op de weg terug. Zolang je in de berm kan rijden is er niets aan de hand.
ik heb zelf ook al wat rond gevraagd bij mensen in de buurt met een bak, maar aangezien ik in een klein en ook nog eens wat afgelegen dorpje woon zijn er niet meer dan 5 mensen op zn max hier die over een bak beschikken. en die zijn niet heel blij met nog een paard wat de bak om komt ploegen. en voor een rijvereniging zou ik minstens een half uur moeten rijden te paard en ook nog eens langs op een dijk waar auto's totaal geen rekening met je houden. het zou makkelijk zijn als ik beschikking had over een trailer, maar dat is ook niet het geval.
dusja, ik zit hier al een half jaar wat over te denken en tot die tijd blijf ik gewoon af en toe met mijn verzorgpaard wandelen.
en yup, dat het asociaal is om over zo'n speelveldje heen te rijden is inmiddels duidelijk, dat idee heb ik alweer los gelaten
maar op hoeveel ruimte staan die pony's dan eigenlijk dat je helemaal neit kan werken met het paard op eigen terrrein?
maar op hoeveel ruimte staan die pony's dan eigenlijk dat je helemaal neit kan werken met het paard op eigen terrrein?[/quote]
maar ook omdat hij waarschijnlijk te koop word gezet dus ik ben op zoek naar een snelle oplossing.