lease pony.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Re: lease pony.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:35

Wow, is het echt zo duur daar? Ik wilde altijd al weten hoeveel lessen daar kost maar dat zal ook wel super duur zijn dan ..

Ten eerste zou ik gewoon een goedkoper adresje zoeken, tenzij je graag zo veel geld wilt uitgeven. Maar je kunt echt veel goedkopere bijrijdpaarden krijgen!

Ten tweede, de spullen hoef je natuurlijk niet zelf te kopen. Het is niet jouw paard. En vooral gezien de leasekosten zo onwijs hoog zijn zou ik het echt absurd vinden als je ook nog zelf spullen zou moeten betalen!

Robinn__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:41

hallo wat laat maar ik wil toch nog even zeggen ik ga per 2014 een pony lease op manege Berestein leuke manege en je mag met alle lessen meerijden en in elke bak ook springles maar dan moet je alsnog 10 euro betalen.
de prijs is incl. alles wat er bij komt kijken alleen wat ik zelf wel leuk vind zijn dekjes en peesbeschermers in allemaal kleurtjes :D
het is 200 euro per maand voor 3 dagen lease
1 les is op de manege 15 euro en 1 dagje lease 40 euro dacht ik :o
ik hoop dat ik je nog kon helpen

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:49

Bij de manege waar ik rijdt is leasen 110,- per maand
En dan mag je volgens mij 3x of 4x losrijden en elke dag komen

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:50

hiero 250 euro per maand voor 7 dagen in de week inx. alles en 1x meelessen
pff prijzen daar zijn wel erg duur....

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:51

Vind manege berestein nou niet een leuke plek om een paard te leasen.
Paarden kunnen daar niet dagelijks een paar uur naar buiten.
En vind de sfeer ook niet bepaald gezellig. Het draait daar nu niet bepaald om de paarden.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:59

Ik vind dat er mensen wel erg goedkoop volpension staan met hun paard... Hier in de regio is 150 ongeveer het goedkoopst... loopt op tot 350 per maand.
Zelf sta ik voor 140 maar dat is zonder binnenbak en ik moet zelf voer kopen.

Als ik mijn paardje zou verleasen zou ik de vaste kosten (stalling, voer en hoefsmid) delen door het aantal dagen dat hij/zij beschikking heeft over het paard.

En dan nog... dan zou je mijn paard dus voor 160 ofzo per maand volledig leasen... Daar verdien ik dan niks op terwijl ik wel het risico heb dat mijn paard geblesseerd raakt bijv.