Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pentax schreef:Het is dat ik pas in maart ruimte krijg, anders zou ik oprecht geinterreseerd zijn.
Daphne__ schreef:Pentax schreef:Het is dat ik pas in maart ruimte krijg, anders zou ik oprecht geinterreseerd zijn.
Ze schrijft dat ze geen haast hebben... Maart is nog zo'n 3 maand. En zoiezo, een jong paard is al extreem snel verkocht als het in 3 maand gebeurd, lijkt me dat dit paard over 3 maand nog niet verkocht is eigenlijk
. ik heb daar een halfbroer van
Elin_ schreef:quintusgl schreef:Ik wordt altijd een beetje verdrietig van deze topics......Leuker, jonger, beter paard gevonden en oudje kan het veld ruimen.....IK vindt het moeilijk te lezen dat paarden zo "afgedankt" worden.
Maar goed, om op je vraag te komen; ik zou een plek voor haar zoeken waar nog een beetje wat met haar gedaan wordt en verder lekker buiten staat (iig overdag). Wel geld voor vragen anders krijg je de verkeerde mensen....
ik ook... Arme beestjes altijd.
Jaren voor je gewerkt en nu om je mensenlijke emoties in dit geval egoiisme de baas te laten spelen..
Cecile_Len schreef:Ze is nog heel gezond dus dat moet zeker lukken als jullie nog mensen kennen die opzoek zijn en betrouwbaar zijn en haar voor een klein prijsje willen overnemen hoor ik t graag

)GamblersCup schreef:Dat kan niet iedereen, meerdere paarden aanhouden. Gewoon verkopen die hap, als je geen goede combi bent met het dier. Mensen vallen over het feit dat het ding 19 is, was het 9 geweest had niemand wat gezegd. Maar het dier is juist 19 omdat TS bij aanschaf een ouder paard een kans gegeven heeft, in de zin van, leeftijd maakte haar niet uit.
christaerik schreef:GamblersCup schreef:Dat kan niet iedereen, meerdere paarden aanhouden. Gewoon verkopen die hap, als je geen goede combi bent met het dier. Mensen vallen over het feit dat het ding 19 is, was het 9 geweest had niemand wat gezegd. Maar het dier is juist 19 omdat TS bij aanschaf een ouder paard een kans gegeven heeft, in de zin van, leeftijd maakte haar niet uit.
Een paard is geen ding.
M´n lieve KWPN dame zit vol met vuur en karakter, springt de sterren van de hemel en gaat graag op stap. Die 19 jaar is haar niet aan te zien. Maar voor m´n jongste dochter (13 jaar) het zelfde verhaal als wat jij vertelt. Met hulp en lessen op een ander paard is het vertrouwen tussen beide wat gegroeid en gaat het steeds beter. Hoewel een vriend de koopprijs wat te hoog vond, is ze voor mij iedere euro waard
christaerik schreef:GamblersCup schreef:Dat kan niet iedereen, meerdere paarden aanhouden. Gewoon verkopen die hap, als je geen goede combi bent met het dier. Mensen vallen over het feit dat het ding 19 is, was het 9 geweest had niemand wat gezegd. Maar het dier is juist 19 omdat TS bij aanschaf een ouder paard een kans gegeven heeft, in de zin van, leeftijd maakte haar niet uit.
Een paard is geen ding.