Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hesterve schreef:is het ook zijn hengst? Heeft hij de aankoop betaald? Voor de zorg van het paard betaald? Of jou geld gegeven om dat te doen.
Je schrijft dat je de zorg betaald maar sinds wanneer doe je dat alleen? Of heb je het altijd alleen betaald?
GamblersCup schreef:hesterve schreef:is het ook zijn hengst? Heeft hij de aankoop betaald? Voor de zorg van het paard betaald? Of jou geld gegeven om dat te doen.
Je schrijft dat je de zorg betaald maar sinds wanneer doe je dat alleen? Of heb je het altijd alleen betaald?
TS, zou je deze vragen even willen beantwoorden? Want iedereen staat wel gelijk op z'n achterste benen, maar als jouw ex gewoon eigenaar is is het z'n goed recht.
Reacties als "als jij al een tijd alles betaald, is het wettelijk gezien jouw paard"...ehm, zo makkelijk en automatisch is dat dus niet. Het is niet met een factuurtje zwaaien en "och, dan komt paard weer terug".
Wilgje2003 schreef:Nu kreeg ik een sms bericht vannacht
dat de hengst vandaag opgehaald zou worden
heb ik m dus sms gestuurd dat ik dan de politie zou bellen
waarop hij antwoord: "haha voor diefstal van mijn paard, naja tot vandaag."
sasco schreef:GamblersCup schreef:sasco: omdat ex misschien wel gewoon eigenaar is van het paard? We kunnen niet aan de OP zien of TS daadwerkelijk eigenaresse is van het dier.
Oh, ja
Maar dan moet hij het alsnog wel overleggen met haar omdat zij voor de paarden zorgt
GamblersCup schreef:hesterve schreef:is het ook zijn hengst? Heeft hij de aankoop betaald? Voor de zorg van het paard betaald? Of jou geld gegeven om dat te doen.
TS, zou je deze vragen even willen beantwoorden? Want iedereen staat wel gelijk op z'n achterste benen, maar als jouw ex gewoon eigenaar is is het z'n goed recht.
Reacties als "als jij al een tijd alles betaald, is het wettelijk gezien jouw paard"...ehm, zo makkelijk en automatisch is dat dus niet. Het is niet met een factuurtje zwaaien en "och, dan komt paard weer terug".
meggiemeg schreef:Voor het stamboek is TS de eigenaar want haar naam staat er op.
Paard mag niet vervoerd worden zonder de papieren dus daar kan hij op gepakt worden als hij m daadwerkelijk op komt halen.