Wordt ook met auto's gedaan.
Zelfs met afrekenen bij levering, dan krijg je gewoon een wapen voor je snufferd en kan je je €500 inleveren.
mvg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manon_king schreef:Inderdaad pure oplichting!
Ze verzinnen vanalles om geld te 'verdienen'..
. Aukelizzy schreef:Ja, als het om geld aftroggelen gaat worden ze steeds creatiever. Deze praktijken met gratis paarden zijn al heel lang bekend...Trap er niet in. Het kost je alleen maar geld en je krijgt niets. Niemand geeft een wildvreemde een gratis paard. Als dat echt het geval was waren er in Engeland zelf ook wel liefhebbers en hoefde hij niet de moeite van het verschepen/transport te nemen..

Al ruik je bij dit gratis paard het bedrog wel moet ik zeggen, ik vind persoonlijk dat als mensen erin trappen.. de scammers het geld echt wel hebben verdient. Dan moet je toch echt even iets beter nadenken. debravanesch schreef:ja, dit is wat mij doet twijfel. Het paard zelf zou gratis zijn, dit is wat het voor mij extra verdacht maakt. In een mail zaten wel heel wat document, zoals het boekje van het paard en de ouders, radiologische documenten, etc.