rommulus schreef:Cissy heeft die man een gaatje in zijn hoofd ofzo ?
gaatje in zn hoofd en wat hersencellen tekort daardoor....
hij reed gewoon zonder E rond, en dan denk je dat hij van die 1e keer geleerd zou hebben maar nee, rijdt gewoon door zonder E met die trailer achter zijn Golf.
Kon makkelijk zei hij!
Zelf wel eens aangehouden met een lege trailer nadat we een pony hadden weggebracht, politie vroeg wat we achterin hadden dus ik met mn bijdehandte hoofd: wat zaagsel en een drol.... Meneer agent boos, wilde de trailer open zien.... daar lag wat zaagsel en een drol, ja, dat zei ik toch. Hij vondt het niet grappig, wij lagen echter in een deuk

Dat is dus iets waar ik pas aan denk als ik al op de weg zit...Ben nog nooit geocntroleerd ook!
), even gauw om de auto en trailer heen gelopen en alles oké. Eigenlijk was het niet oke, want maanden later kwam ik er achter dat op het kentekenbewijs van mijn auto geen trekgewicht stond. De tweede reed ik in een fuik, algehele controle. oliebol, ik was op weg naar de tandarts en heb er een smoesje om heen gedraaid: paard ziek, niet willen eten etc, met spoed onderweg naar de kliniek een eindje verderop. Niet helemaal gelogen, want ze had een probleem met 2 kiezen en at idd niet sinds de dag er voor. Ze hebben gauw even de papieren nagekeken en op de juiste dieselolie gecontroleerd. Toen mocht ik weer gaan, wensten veel succes, sterkte etc. Alle overige auto's/bestuurders op die parkeerplaats werden volledig binnenste buiten gekeerd.