Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), maar die wisten dat ook niet van alle dieren. 
RamboBink schreef:Wat voor gevoel had je zelf bij het paard?
Gaf zij zelf aan de eigenaresse te zijn en het paard zelf ook te rijden? Het kan natuurlijk ook dat iemand anders het paard aan jullie heeft voorgesteld zonder het te melden.
Je kunt natuurlijk altijd nog eens gaan kijken en vragen of ze het paard even voor wil rijden. Vandaar ook die eerste vraag, vind je het paard speciaal? Had je zoiets van 'oeh, dit zou hem wel eens kunnen zijn!'. Of vond je het niks bijzonders?
Als je gevoel niet meteen (bij het paard, staat even los van de eigenaar) goed zit dan zou ik hem inderdaad laten staan, staat genoeg te koop en zeker voor minder geld.

Sneeuw88 schreef:Is het een particulier? Vind het van een handelaar niet zo vreemd als je even de naam niet weet van een paard, die krijgen zoveel dieren in handen. Ik ben in mijn zoektocht ook bij een handelsstal geweest (die erg goed bekend staat volgens Bokt-onderzoek), maar die wisten dat ook niet van alle dieren.
Echter, in combinatie met de rest van wat je verteld: niet doen! En als het paard gewoon beleerd is, altijd rijden voor je gaat kopen. Hoe weet je anders of het een paardje is waar jij wat mee kunt? Neem aan dat je het paard koopt om er lekker mee te gaan rijden..

. Maar het verhaal klinkt echt TE vaag gewoon... soraaybieber schreef:Mjetterd schreef:Als ik eerlijk ben, vind ik dit een beetje een vaag en ongeloofwaardig verhaal
vaag is het wel...
maar ongeloofwaardiggg?
klink alsof ik een leugenaar ben
anders zou ik heus wel foto``s met rijden erop hebben gezet
en het heeft ook geen zin om erover te liegen...

Alleen wel gezond verstand zelf gebruiken
Maar heb je geen andere leuke paarden gezien? En wat zoek je precies? Klinkt met dit paard allemaal een beetje vreemd dus ik denk dat er een risico is dat je een miskoop doet met dit paard. Als je haar echt leuk vind zorg iig dat er iemand met verstand van zaken mee gaat, laat iemand haar voorrijden, ga er zelf op, laat keuren. Eis ook dat je paspoort kunt zien nog voor je beslist. Zal er ook moeten zijn bij een keuring maar als ze moeilijk doen heb je niet al een da hoeven laten komen.