En goed I&R systeem Belangrijk voor de paardensector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Een goed en sluitend I&R Systeem Belangrijk in de paardensector Eens of Oneens

1 EENS
34 (72%)
2 ONEENS
13 (27%)

Totaal aantal stemmen: 47

pprn

Re: En goed I&R systeem Belangrijk voor de paardensector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 12:46

Ikke,

Het enige waterdichte plan is niet alleen DNA. maar in ons registratie plan staat ook dat van alle veulens geboren vanaf het registreren verplicht is DNA moet worden afgenomen. En daarbij gaat het om registratie, niet opgeven van waarde. De waarde van een paard is niet van belang. Wat dat betreft blijft er altijd een zwart of donker gat. Let wel je krijgt zo iets Nooit 200 % waterdicht maar je komt wel heel ver.

Het I&R systeem komt er en wij denken snel ook. En er zullen meer voordelen dan nadelen aan zitten . Ook voor de handel. Alleen de groep die fraudeert met Paspoorten moet worden aangepakt.

Groet. WILFRED

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 13:01

Wat zijn dan de voordelen en vooral; wat zijn de nadelen?
Op basis waarvan bepaal jij dat de voordelen groter zijn dan de nadelen?

Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat je niet erg op de hoogte bent van wat er zich allemaal in de paardenhandel afspeelt en op welke wijze handelaren gebruik maken van de mogelijkheden die ze worden aangereikt door de potentiele koper.......

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 13:10

net zo waterdicht als schapen en geiten zeker....je wilt niet weten hoe daarmee gerommeld wordt zonde dat iemand er ooit achter gaat komen.

Ik geloof er niet in...ik geloof dat dit soort registratie er is voor het geld..en ben bang dat we dat snel gaan merken.