Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BrankaZ schreef:Sjonge wat een overdreven reactie. En een stal op slot doen is link, wat als er brand uitbreekt?
Gewoon contact opnemen met de vorige eigenaars om uit te leggen dat dit niet prettig is en het paard nu de verantwoording van de ts is. Als ze dat niet snappen kan er altijd nog duidelijker/botter worden gereageerd. Maar er hoeft niet meteen met de botte bijl te worden gehakt.
xxMaxx schreef:Paddenpad schreef:Vind het erg brutaal dat ze dat zo doen.!!
Ten eerste vind ik dat ze niks op jouw pensionstal te maken hebben als jij er zelf niet bij bent en ten tweede zomaar eruit halen en er mee gaan wandelen gaat al helemaal te ver.
Vind het knap dat jij er zo koel onder blijft,ikzelf had al steigerend aan de telefoon gehangen nadat ik op de hoogte gesteld was!
Al steigerend nog wel!
maar ik vind het ook erg a-sociaal. Ik zou idd morgen even contact zoeken en zeggen dat je dit niét wilt hebben. Het paard is nu van jou en ze kunnen niet wanneer ze willen komen kijken/paard uit box halen. Zij hebben hem verkocht en moeten geen last vormen voor de koper. Wat lijkt me dit vreselijk irritant!

Alissa_Yara schreef:Dankjewel allemaal! Ik ga sowieso morgen even bellen.
Het is namelijk zo dat ze bij de verkoop erbij hebben gezegd van: we komen nog wel af en toe kijken want we hebben het er moeilijk mee. Ik dacht natuurlijk van ja dat is goed, af en toe komen kijken daar heb ik geen problemen mee. Maar nu komen ze vaak kijken én ze halen hem uit de stal. Dat was niet de afspraak. Ze zijn natuurlijk wel de vorige eigenaren maar ze hebben er nu in feite niks meer mee te maken dus ik vind dat ze blij moeten zijn dat ze nog mogen komen kijken, voor hetzelfde geld had ik meteen in het begin al gezegd; verkocht is verkocht en jullie hebben er nu niks meer mee te maken.
Volgens mij beseffen ze dat niet helemaal.
(Het is trouwens een moeder en een dochter van ongeveer 20, dus ik vind het een beetje vreemd dat die dat op die leeftijd niet beseffen)..
Alissa_Yara schreef:Dankjewel allemaal! Ik ga sowieso morgen even bellen.
Het is namelijk zo dat ze bij de verkoop erbij hebben gezegd van: we komen nog wel af en toe kijken want we hebben het er moeilijk mee. Ik dacht natuurlijk van ja dat is goed, af en toe komen kijken daar heb ik geen problemen mee. Maar nu komen ze vaak kijken én ze halen hem uit de stal. Dat was niet de afspraak. Ze zijn natuurlijk wel de vorige eigenaren maar ze hebben er nu in feite niks meer mee te maken dus ik vind dat ze blij moeten zijn dat ze nog mogen komen kijken, voor hetzelfde geld had ik meteen in het begin al gezegd; verkocht is verkocht en jullie hebben er nu niks meer mee te maken.
Volgens mij beseffen ze dat niet helemaal.
(Het is trouwens een moeder en een dochter van ongeveer 20, dus ik vind het een beetje vreemd dat die dat op die leeftijd niet beseffen)..
)