HORZE, besteld, betaald, niets ontvangen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:16

Hier ook alleen goede ervaringen met Horze. Ik heb er een aantal werken terug een broek besteld. Wilde toen maar één, maar had per ongeluk twee besteld. Heb toen de klanten service gebeld, zij hebben toen de tweede broek geannuleerd.Dus misschien dat je die nog kunt bellen, het nummer staat wel op de site.

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:16

Idd, Horze zit bij wijze van hier in de achtertuin :P

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 23:17

Net bericht gehad (via bokt) dat al mijn emails in een verkeerde map terecht zijn gekomen en daardoor niet zijn gelezen. Mijn betaling was ook nog niet binnen, terwijl deze echt al een week van mijn rekening af is geschreven. Morgen zou de bestelling (alweer) handmatig klaar gemaakt worden. Ik wacht het dus nog even af.

@ Marloes, hele site afgezocht, maar kan nergens een nummer vinden. Anders had ik natuurlijk al lang gebeld!

BRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:22

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Verschillende keren gemaild en gebeld, overigens kreeg ik wel altijd iemand aan de telefoon, dan werd er gezegd dat ze er meteen achteraan zouden gaan en dat het diezelfde dag nog op de post zou gaan. Uiteindelijk kreeg ik na een maand een mailtje dat er iets mis gegaan was met mijn bestelling, dat hij daardoor ook niet geleverd zou worden en dat ze mijn geld terug zouden storten. Het geld stond na die mail ook direct op mijn rekening en als goedmakertje kreeg ik een code voor 10% korting op de eerstvolgende bestelling. Nou, die gaat er dus niet komen kan ik je vertellen.

Silviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:33

Heb er zelf 1,5 week voor het eerst besteld en snel ontvangen, dus ook alleen een goede ervaring te melden

KellyHerben

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:45

Ik heb ook een keer een hoofdstel bij Horze besteld en dat zou dus
ook binnen 2 dagen binnen zijn... Niet dus. Maar toen heb ik wel gewoon
kunnen bellen en toen werd me verteld dat het die dag nog de deur uitging en
toen werd het dus een dag later geleverd. Ik zou gewoon even bellen..

Kris

Re: HORZE, besteld, betaald, niets ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 23:59

Waar staat dat nummer dan?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 10:35

Vandaag een mail gekregen dat er toch nog wel wat problemen waren geweest met mijn bestelling. Hij is vandaag (alweer) handmatig aangemaakt en zal spoedig (waarschijnlijk niet meer vandaag lees ik daarin) verzonden worden. Denk dus dat ik blij mag zijn als ik het volgende week eindelijk in huis heb.
Ook hier een kortingscode ontvangen van 10% op mijn volgende aankoop. Denk niet dat die nog gaat komen....

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:57

Ik heb het gelijke probleem gehad. Uiteindelijk maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef. Was het al lang verstuurd. Echter ging dat over een eerdere bestelling.
Ik ben toen best nog wel lang bezig geweest, uiteindelijk hebben ze de bestelling terug gevonden maar was niet alles meer leverbaar.

Op bokt zit ook iemand van Horze die je verder kan helpen.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-11 10:35

Vandaag een mail gekregen dat het vanavond verzonden gaat worden. Wat ze dan in de afgelopen twee dagen met mijn bestelling hebben gedaan snap ik echt niet.
Jammere is dat ik er spullen bij had zitten die ik maandag nodig heb. Gaat dus nooit meer op tijd hier zijn. Ik bestel er iig nooit meer iets.

HorzeNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:41

Beste Bokters,

Kris heeft inderdaad te maken met een vervelende samenloop van omstandigheden waardoor het begrijpelijk is dat ze zo reageert. Helaas hebben wij hier te maken met 2 technische fouten die er toe hebben geleid dat en haar order niet door kwam en haar email in de verkeerde map is terecht gekomen.

Dezelfde avond dat Kris een PB heeft gestuurd via Bokt, hebben wij gereageerd en het probleem in behandeling genomen. Helaas was het oplossen van de technische fout met haar order niet zo makkelijk als onze ICT gedacht had. Inmiddels is het probleem bekend, de order aangemaakt en wordt er aan een definitieve oplossing gewerkt zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Naast de 10% korting die ze heeft ontvangen, bieden wij ook via deze weg onze welgemeende excuses aan voor de ontstane situatie en de vertraging in de levering.

Wij hopen dat jullie begrijpen dat wij niets liever willen dan tevreden klanten die op tijd hun pakket geleverd krijgen en snel antwoord krijgen op hun vragen. Wij zijn voortdurend bezig om onze service te verbeteren en zijn blij met elke opmerking, idee of suggestie. Wij hopen dat jullie tevreden zijn met onze producten en zien jullie graag in de toekomst terug op Horze.nl.

Met vriendelijke groet,

Immelicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:41

Ik heb alleen maar hele goede ervaringen met Horze, en tsja waar mensen/systemen werken kunnen dingen fout gaan. Het is even vervelend maar je krijgt wel een compensatie dmv de korting van 10% op je volgende aankoop, vind ik persoonlijk wel netjes.
Ik hoor ook alleen altijd maar positieve berichten over deze site, kan me voorstellen dat je vertrouwen is aangetast maar helaas als er bij 1 op de 50 iets fout gaat en jij bent diegene is dat wel balen ;)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:05

Er gaat wel veel fout de laatste tijd bij Horze >;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:47

Ik heb afgelopen zomer een rijbroek besteld in de uitverkoop, die had ik 2 dagen later binnen. :)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:58

`Meerdere bestellingen bij Horze geplaats, vaak al binnen 2 dagen in huis. Een keer een rijbroek gekocht, deze was een naadje los, terug gestuurd.. Broek nooit aangekomen. (tt weggegooid, ja slim), korting gehad van 35 euro, netjes van ze. Maar vraag me af als de broek ooit nog is aangekomen, zullen ze het laten weten? gok van niet.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 17:43

Hier zojuist eindelijk (drie weken verder dus) pakket ontvangen. Spullen zijn erg mooi en volgens mij kwalitatief ook goed. Alleen jammer dat ik er zo lang op heb moeten wachten.