Hoe haal ik mijn vader over om....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 23:37

tinkervrouw schreef:
kan ik je helpen?? een x samen met je vader er bij ziet hij hoe makkelijk het is ...

Ik weet niet of je in de buurt woont? Ik ga sowieso eerst vragen wat hij ervan vindt, om les te krijgen/nemen of hij dat uberhaupt wilt. Hoop het! :D

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:39

xxMaxx schreef:
Xjosee schreef:
Haha, ben je wel bijna jarig dan?

verder is het of cadeau of kado maar geen cado :o

Ah joh, we zitten niet op school. Met die examens op komst denk ik al genoeg na, en morgen examenpresentatie..... Ben er zenuwachtig voor! Meestal ben ik degene die iedereen verbetert op zijn nederlands :o

hahaha, zag al in je profiel dat je ook in havo 5 zit. Gelukkig heb ik op dit moment lekker herfst vakantie :D (oké heel offtopic)

Wat aardig van tinkervrouw dat ze dat aanbied zeg!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 23:41

xxMaxx schreef:
Xjosee schreef:

Ah joh, we zitten niet op school. Met die examens op komst denk ik al genoeg na, en morgen examenpresentatie..... Ben er zenuwachtig voor! Meestal ben ik degene die iedereen verbetert op zijn nederlands :o

hahaha, zag al in je profiel dat je ook in havo 5 zit. Gelukkig heb ik op dit moment lekker herfst vakantie :D (oké heel offtopic)

Wat aardig van tinkervrouw dat ze dat aanbied zeg!

Ja hoor eigenlijk al te studeren, maarja jaartje doubleren in de 4e kan geen kwaad :)
Ja vind ik ook aardig! Ik hoop echt dat mijn vader het alleen al probeert, vind ik al genoeg! Niet met mijn knol erin natuurlijk :P

YvonneV

Re: Hoe haal ik mijn vader over om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:57

hebben jullie wel een auto waar een trailler achter kan dan en niet te vergeten een trailler?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:45

PP >> TAO

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:19

Ik heb hetzelfde probleem mijn vader wil het ook niet..
Maar als je vader echt niet wil zou ik niet blijven doorzeuren want met een paard in een trailer rijden doe je ook niet 1,2,3 als je geen ervaring ermee hebt en het liever ook niet doet.
Ik zou gewoon wachten dat je je rijbewijs mag halen dat word in november waarschijnlijk al vanaf 16 jaar dan mag je beginnen met je theorie en als je 17 bent heb je dan je rijbewijs (lukt niet iedereen) maar ik weet niet of je dan ook je E rijbewijs mag halen.

EDIT: Ik zie net in je profiel dat je 17 bent dan mag je in november ookal beginnen. ;)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 14:43

xmarlies96 schreef:
Maar als je vader echt niet wil zou ik niet blijven doorzeuren want met een paard in een trailer rijden doe je ook niet 1,2,3 als je geen ervaring ermee hebt en het liever ook niet doet.
Ik zou gewoon wachten dat je je rijbewijs mag halen dat word in november waarschijnlijk al vanaf 16 jaar dan mag je beginnen met je theorie en als je 17 bent heb je dan je rijbewijs (lukt niet iedereen) maar ik weet niet of je dan ook je E rijbewijs mag halen.

EDIT: Ik zie net in je profiel dat je 17 bent dan mag je in november ookal beginnen. ;)

Helaas geen geld om te beginnen, heb al een dure hobby!

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:59

Oh okee.
Wil familie van je ook niet met de trailer rijden of vrienden of kennis?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 15:38

Ik zou misschien kunnen vragen. Ik heb een nicht met 2 kinderen en 1 daarvan rijdt ook paard. Kan het vragen, goed idee. Die zal hou vast ook leuk vinden is mee te gaan

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:43

Succes! :)

KusNiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:04

Ik denk dat je misschien eens iemand naar een verlaten parkerplaats moet laten rijden met trailer.. dan vervolgens je pa meenemen en m ermee verassen! kan niks gebeuren.. lege trailer en alleen maar ruimte om m heen.. Moet goed komen :j

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:07

Geef hem een les trailerrijden cadeau? Kan me voorstellen dat je vader het niet wil, omdat hij het nog nooit gedaan heeft.

Ik duim met je mee :D

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 17:16

Onze auto zou met 1,5 paardstrailer met mn pony erin kunnen houden... Ik denkdat ik gewoon even een autobedrijf mail om te kijken wat ze ervan zeggen. Eerst weten of het kan, anders is het jammer :p

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:34

Wat voor auto hebben jullie? je kunt zo op internet opzoeken wat die mogen trekken

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 17:43

Ik heb ook gekeken op internet, maar er zijn weer allemaal verschillende soorten, en heb er weinig verstand van. Als ik gewoon het persoonlijk aan iemand vraag, weet ik het zeker!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:27

liannee001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:34

xxMaxx schreef:
xmarlies96 schreef:

Kost a 450 euro als je in 1 keer slaagt. Ben heel blij dat ik heb gehaald heb...
Maar ik vind het nog elke keer weer spannend om met de trailer te rijden..
Het is toch de liefde van je leven die je zo voorzichtig mogelijk wil vervoeren.

En ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat je vader het een beetje eng vind.

Misschien helpt het om te zeggen; 'JE DURFT NIET!' Werkte bij mijn papa wel xD

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:40

liannee001 schreef:
xxMaxx schreef:

Kost a 450 euro als je in 1 keer slaagt. Ben heel blij dat ik heb gehaald heb...
Maar ik vind het nog elke keer weer spannend om met de trailer te rijden..
Het is toch de liefde van je leven die je zo voorzichtig mogelijk wil vervoeren.

Uhhhh TS is 17 en heeft nog geen B rijbewijs

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 23:22

yvonnedv schreef:
kenteken intikken op https://ovi.rdw.nl/ en dan weet je hoeveel hij mag trekken

Bedankt! Hoeveel moet een auto minimaal kunnen trekken voor anderhalfpaards trailer en pony van 450 kilo?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 07:16

staat op het kentekenbewijs van de trailler, meestal ca, 1500 kg