recht op restitutie weidegang ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suffie

Re: recht op restitutie weidegang ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:28

Ik zou ook niet betalen voor niet-gebruikte weidegang. Bij ons vroeger op de stal werd in een boek bijgehouden welke paarden op het land of in de molen kwamen en aan het eind van de maand werd dit extra doorberekend. Nog nooit problemen mee gehad. De 1 koos voor 2x molen en 2x weidegang, de ander voor elke dag weidegang en daar betaalde je dan ook voor.
In jouw geval is het ook een "aparte" rekening en wat niet geleverd is hoef je ook niet voor te betalen lijkt mij.

Siovette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:33

Ik zou eens navraag doen bij het juridisch loket om erachter te komen wat je rechten en plichten zijn en hoe groot de kans is dat je je geld terug kunt krijgen.. http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
Volgens mij is het eerste consult zelfs gratis. Wel zorgen dat je goed voorbereid met contracten, documentatie ed en je vraagformulering. Veel succes.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:47

bellen naar het juridisch loket is inderdaad gratis.
de kosten per dag berekenen vind ik wel een goed idee eigenlijk, dan is het makkelijk uit te rekenen waar je recht op zou hebben.