Paard & Handel: doorgeschoten, vast of overschot?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 13:30

Apple schreef:
Super bewegend paard met 'wauw' factor en met een stoeltje op kunnen stappen is volgens mij niet zo'n bijzondere eis. Elk paard zou in staat moeten zijn om stil te staan met opstappen. Steekje los bij 'wauw' factor? Daar geloof ik ook niet zo in. Wel dat een dergelijk paard niet voor elke ruiter even makkelijk te rijden is.

Ga ik in mee. We hebben zelf zo'n merrie, niks geen steekje aan los en mijn dochter stapt altijd op (in d'r eentje) via een krukje. Kwestie van opvoeden en aanleren.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:40

Waves schreef:
Ik zie op marktplaats ook zelden goed gemaakte advertenties. Een vage foto uit een rare hoek van een ongepoetste pony in een modderig weiland verkoopt natuurlijk niet lekker. En dan nog veel spelfouten, halve informatie, tegenstrijdige teksten over dat Beauty heel braaf is maar wel eigenwijs, gebreken die pas verteld worden als je 30 km gereden hebt voor een bezichtiging, onrealistische vraagprijzen want Blacky kan zo mooi lopen, zéker M-niveau (maar is door tijdgebrek nooit uitgebracht op wedstrijd... hoor je dan later) :') etc etc

Er zou eigenlijk een basiscursusje moeten zijn: hoe maak ik een advertentie.

Dat ben ik echt 200% met je eens. Ik sta afentoe ook echt versteld van hoe belabberd mensen zo'n advertentie in elkaar flansen en dan met die verschrikkelijke foto's erbij. Ik vraag mij dan ook vaak af: "wil je het paard wel verkopen" >;)

@ aslo: Zeker een mooie merrie !! Chique ding hoor !! :j

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:01

Darkness85 schreef:
@ aslo: Zeker een mooie merrie !! Chique ding hoor !! :j

Dank je wel :o

Vwb die advertenties klopt idd wel, man wat zitten er vaak beroerde foto's bij. En zo'n foto is toch de 1e indruk.

Torius16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 19:56

Wat ik kenmerkend vindt aan de reacties op mijn topic dat men toch wel appels met peren vergelijkt.
Misschien zie ik het verkeerd (en ben ik zeer prestatiegericht) maar een paard wat goed loopt met een fijne uitstraling uit een mooie bloedlijn wil ik best wat voor betalen. Ik ga niet iedere week op wedstrijd om onderaan te staan.
Iedere week op wedstrijd is toch gauw zo'n vijftig euro per keer. Dan liever 3 wp in 1 wedstrijd dan 1 wp in drie wedstrijden :D
Ben het eens dat de meeste advertenties te wensen over laten, maar een beetje kenner prikt daar (ik tenminste wel) doorheen, een scheerapparaat, wat dekens een stapmolen een en maandje of twee training doet wonderen (ja net als die tv programma's waar iemand een nieuwe look krijgt!)
Hoger in het bloed staande paarden zijn toch wat rilleriger en niet iedere ruiter kan daar mee overweg.
We 'kwijlen' allemaal bij het zien van Totilas en willen het liefst ook zijn bink op stal, maar de prijs mag niet te hoog zijn.
En dan vraag ik mij af, wie houdt wie nu voor de gek?