redband schreef:We hebben het er gisteren uitgebreid over gehad omdat we het.beiden wel willen. dus we hebben over onze omstandigheden gepraat. daarna pas over of we het nu willen of pas over een tojdje.
Mijn vriend wil liever.nog even wachten omdat hij net als ik bamg is voor de omgeving.
Nu komt dit voornamelijk door zijn familie. zij beweerde in het begin van onze relatie en nu nog. dat ik alleen bij hem ben vanwege de centen. dat ik hem zou kaalplukken door zwanger te raken en dan zou gaan.
Neem aan dat als hij om en nabij de 30 is geen verantwoording meer hoeft af te leggen aan papa en mama?
Misschien moeten jullie je eens afvragen waar jullie over een jaar willen staan en over 5 jaar en wat je nog absoluut zou willen voordat je zwanger raakt. Om een voorbeeld te geven mjn vriend wilde een eigen paard, aangezien hij momenteel veel voor werk weg is, rijd ik het paard bij..........mochten wij een kleintje hebben wordt het een heel ander verhaal. Maar nu is daar tijd en ruimte voor.
Kennis van mij is onlangs 20 geworden, vriend is 33 zij hebben nu ook een kleintje. Waren overigens 3 of 4 jaar samen.