Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninarootring schreef:haha voor de ge-interesseerden : blizz is gisteren zonder enige moeite verhuisd met de trailer, met zijn lange transportbeschermers om, maar goed ook, want hij liep schuin de klep af, en schaafde zijn been langs de klep, zonder die beschermer zat er nu een mooie wond
suuzepuus schreef:Sjemig, wat een gedoe al die bescherming..... ik heb vandaag mijn pony naar een nieuw baasje gebracht waarbij ze 2,5 uur in de trailer moest staan. Ze had geen bescherming om. Ik vind dat echt onnodig!
sflj schreef:Ach jongens hou toch op!
Arme paarden! Waarom denken jullie toch dat dat nodig is? (het is nl. de grootste onzin!)
En tegen lompe mensen is niks bestand! Hoe kan een paard in vredesnaam omvallen in de trailer?
sflj schreef:Ach jongens hou toch op!
Arme paarden! Waarom denken jullie toch dat dat nodig is? (het is nl. de grootste onzin!)
En tegen lompe mensen is niks bestand! Hoe kan een paard in vredesnaam omvallen in de trailer?
Lievelucje schreef:Maar melanie, je weet natuurlijk niet of je paard er ook echt wat aan over gehouden zou hebben zonder beschermers? Ik heb vaak genoeg een gat in mijn broek of een winkelhaak in jas gehad. Maar als ik in de zomer een keer uitglijd bij het zwembad lig ik ook niet meteen open.
Misschien had je wel gelijk, maar ik zou niet te zeker zijn van bewering als 'ojee, zonder die bescherming had hij zn poot zeker open liggen'
Petra_O schreef:Mijn pony krijgt altijd minstens springschoentjes aan. Ze wil nog wel eens omstappen en op haar eigen kroonranden gaan staan. Een transportbeschermer is daar niet tegen bestand heb ik al gemerkt. Daar gaat ze op staan en dan kan ze geen voet meer verzetten. voor de zekerheid ook maar peesjes en strijklappen. Als je een keer een noodstop moet maken en het beest verliest haar evenwicht...
Ik snap de felle tegenstanders hier niet zo. Als je je paard geen bescherming om wilt doen, dan doe je dat toch lekker niet? Moet je helemaal zelf weten. Maar dan hoef je nog niet zo te gaan brullen als een ander het wel doet.