Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Steentje schreef:Maar hoezo zou het benoemen van mijn diagnose in mijn nadeel kunnen werken?
Op welke vlakken dan?
Ten eerste heeft niemand iets te maken met jouw toestand/diagnose. En ten tweede kunnen mensen uit onwetenheid misschien misbruik ervan gaan maken.
Ze hoeven niks over jou te weten. Jij wilt Zorro kopen, klaar. Je kent hem van vroeger en wilt hem graag hebben, meer niet. :)

Suzanne F. schreef:Steentje schreef:Maar hoezo zou het benoemen van mijn diagnose in mijn nadeel kunnen werken?
Op welke vlakken dan?
Ten eerste heeft niemand iets te maken met jouw toestand/diagnose. En ten tweede kunnen mensen uit onwetenheid misschien misbruik ervan gaan maken.
Ze hoeven niks over jou te weten. Jij wilt Zorro kopen, klaar. Je kent hem van vroeger en wilt hem graag hebben, meer niet. :)
Ben heel benieuwd!
Je kent die mensen niet, zij hebben niks aan die informatie. Er van uitgaande dat het gewoon zakenmensen zijn hebben die geen boodschap aan een zielig verhaal, zaken zijn zaken.
Succes met bellen, geef niet teveel achtergrond informatie maar laat merken dat je gewoon een goede klik met hem had. Ben ontzettend benieuwd, laat je snel iets weten na het gesprek? Ik duim voor je! Kentaro schreef:Is er niet heel toevallig iemand die je kent (of via hier?!) en in de buurt van die manege woont, die voor jou eens daar wil informeren???
Weet niet waar die manege is?! Als het bij mij in de buurt zou zijn, wil ik zo voor je langs gaan!?