Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GamblersCup schreef:Inderdaad: direct opbellen, zeggen dat het dier a.s. weekend opgehaald moet zijn, anders gaat de koop niet door. Dan gooi je hem bij de buurman op het land wat bijna niets kost en ga je de verkoopprocedure gewoon opnieuw beginnen. Niet met je laten sollen hoor!Grote kans dat ze hem toch niet wil/kan hebben.
Anoli schreef:Tesz_2208 schreef:Ja dat dacht ik in eerste instantie ook..dat ze van de koop af wou zien.
Maar ze zegt een beetje vertrouwen en geduld graag.
En ze zegt ook steeds dat ze juist bang is dat WIJ het paard verkopen.
Maar geduld heb ik niet aan overvloed..
Vind dat behoorlijk brutaal van haar om te zeggen
Zij weet van te voren dat het een hengst is, dan zoek je toch eerst een juiste stalling voordat je "ja" zegt tegen de verkoper?
Ik vind dat je al genoeg geduld hebt gehad met haar en ze nu wel voor een keuze mag worden gezet. Of ze haalt hem deze week op of ze heeft pech en jij zet je paard weer te koop voor iemand anders die wel beslissingen kan maken.
Als je het moeilijk vindt om dit te zeggen, kun je dan je vriend niet laten bellen? Bedoel jullie zijn beide bij de afspraak geweest en dan vind ik het niet raar staan dat hij belt in plaats van jij. Tenzij je vriend het net zo moeilijk vindt natuurlijk
Rahf schreef:GamblersCup schreef:Inderdaad: direct opbellen, zeggen dat het dier a.s. weekend opgehaald moet zijn, anders gaat de koop niet door. Dan gooi je hem bij de buurman op het land wat bijna niets kost en ga je de verkoopprocedure gewoon opnieuw beginnen. Niet met je laten sollen hoor!Grote kans dat ze hem toch niet wil/kan hebben.
He-le-maal mee eens

GamblersCup schreef:Een koopcontract moet ze sowieso maken. Niet slim om te verkopen/kopen zonder contract, kan altijd gedonder komen.
Je kunt haar het paard laten betalen en dan staat het bij jou in volpension. Net zoals je het dier nu zelf hebt staan. Alle kosten zoals DA kosten etc. zijn dan gewoon voor haar.
Maar daar zou ik niet eens meer over nadenken nu, ze houd je aan het lijntje of buit de zaak uit. Voor mij zou het duidelijk zijn: ophalen dit weekend, staat paard er zondagmiddag nog dan gaat de koop niet door. Die 30 euro niet terugstorten, zij houd jou aan het lijntje waardoor jij die kosten hebt. Had ze dat maar niet moeten doen en het paard op moeten halen.
Ik zit me, net als een ander hier eerder, kwaad te maken terwijl ik hartstikke een buitenstaander ben!![]()
Ik wil ook wel even voor je bellen hoor