. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Wat een idioten... xJori schreef:Meld het marktplaats, dan halen zij de advertentie weg.
Ook kun je op marktplaats zelf een advertentie zetten met dat het jouw paard was en dat hij is afgekeurd, geen dressuurpaard, artrose etc.
Dan hoeven mensen die niet meer te hebben
En verder inderdaad aangifte doen wegens contractbreuk.
. Siets schreef:xJori schreef:Meld het marktplaats, dan halen zij de advertentie weg.
Ook kun je op marktplaats zelf een advertentie zetten met dat het jouw paard was en dat hij is afgekeurd, geen dressuurpaard, artrose etc.
Dan hoeven mensen die niet meer te hebben
En verder inderdaad aangifte doen wegens contractbreuk.
Een advertentie op MP zetten heeft ze al gedaan, zoals eerder gemeld in het topic.
dandir schreef:het enige wat je kan doen, is hem zelf terugkopen, ben ik bang.
Heb ook al zeven jaar arthrosepaard lopen ; krijgt dezelfde aandacht als mijn huidig rijpaard ; overdag lekker buiten, 's avonds een goeie borstelbeurt en een warme stal....Hij kost mij evenveel in de maand als mijn gezonde paard (300 euro per stal); maar ik heb het ervoor over ; hij verdient het.....ik zou hem N-O-O-I-T wegschenken of wat dan ook.....sorry hoor, vind ik beetje naiëf....goeie ouwe dag, ja hoor.....
de enige die ervoor kan zorgen dat je dier ECHT een goeie ouwe dag heb ben jij en niemand anders....

dandir schreef:de enige die ervoor kan zorgen dat je dier ECHT een goeie ouwe dag heb ben jij en niemand anders....
Daarom doe ik die van mij ook nóóit weg, wil de beste zorg voor m en zeker weten dat ie een goed pensioen heeft.

Macs schreef:Maar dat is dan toch stelen, Colway?
Ik vind het heel erg vervelend.. Ik zou de mails uitprinten en naar iemand gaan die meer voor je kan doen.
Als je de touwtjes zelf in handen neemt dan kan het nog zijn dat jij de kwade bent uiteindelijk..