Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SabinaS schreef:@ daks: ah je bedoeld dat je de paarden hebt gezet zodat ze niet kunnen vertrekken zonder te betalen ?
dacht dat ze al weg waren met de paarden
komen ze dan niet meer naar hun paarden kijken ?
Daks schreef:SabinaS schreef:@ daks: ah je bedoeld dat je de paarden hebt gezet zodat ze niet kunnen vertrekken zonder te betalen ?
ja ze zijn geweest maar paarden zijn weg dus waren boos.
En ze wete niet waar ze staan. maar ze staan goed. ben er elke ochten en avond om te checken.
Ach nu hebben ze vakantie.
Ja sorry eerst geld dan staan de paarden binnen 30 minuten weer op stal.
Veulen84 schreef:Ligt er aan, zelf betaal ik altijd voor de helft van de maand en dat is dan voor de lopende maand.
Dus 10 juli betalen is voor juli... Niemand vraagt er trouwens om.
Maar er zijn ook zat stallen waar je aan het einde van de maand voor de afgelopen maand betaald.
Heb een klant, die ging vorig jaar op vakantie en ze kwam rond de 8 of 9de van de maand terug. Werd ze op de 5de gebeld door de verzorger dat er een hangslot op de deur zat... Altijd netjes betaald. Beetje overdreven reactie dan.

GamblersCup schreef:Focussed, legale wegen duren altijd verschrikkelijk lang en dan moet je nog maar afwachten of je een cent te zien krijgt. Op deze manier zullen veel mensen als de sodemieter betalen.
Ik ken meerdere stallen die het in zulke situaties aangepakt hebben, dus het zal wel werken. En het feit dat ik het van meerdere stallen ken is eigenlijk best triest, betekend dus dat het vaker voorkomt dat mensen niet aan hun plichten voldoen.
Daks schreef:SabinaS schreef:@ daks: ah je bedoeld dat je de paarden hebt gezet zodat ze niet kunnen vertrekken zonder te betalen ?
ja ze zijn geweest maar paarden zijn weg dus waren boos.
En ze wete niet waar ze staan. maar ze staan goed. ben er elke ochten en avond om te checken.
Ach nu hebben ze vakantie.
Ja sorry eerst geld dan staan de paarden binnen 30 minuten weer op stal.
[/quote]GamblersCup schreef:Nou ja, aan alle voorbeelden te zien, schijnt het dus wel te werken.
?
SabinaS schreef:beste bokkers,
ik zat weer met een klein probleempje en zou graag wat meningen horen over hoe het bij jullie op stal gaat
ivm stalgeld
hier horen ze de 1ste te betalen (het begin van de maand) nu heb ik er die nu nog steeds niet betaald hebben
en het word precies maar later en later iedere keer
als de afspraak begin maand is rond de 1ste vanaf welke dag zouden jullie er iets op zeggen ?
of hoe zouden jullie het aanpakken
hoor graag jullie mening

daar mogen ze me overigens gewoon op aanspreken
maar ze vinden het totaal geen probleem als het maar in de maand betaald wordt
(betaal vooraf)