Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tiny_tiger schreef:ik heb een friese paard gekocht hij zei dat ze 21 was achter af was ze 33
ze hebben haar ook nog laten deken zij heeft wel een gezond veulen bij mij
gekregen met hulp van een dierenarts maar ze hebbben nooit de waarhied over haar gezegt
ze had toevallenen en nog stijven benen ook maar dat kon je niet zien als je 1 uur liet loppen was het weg ik heb haar 2 jaar gehad en 2 jaar dierenarts kosten gehad maar ik heb geen spijt dat ik haar heb gekocht want het was de liefheid zelf
nu leef ze niet meer om dat het niet meer kon
Bij de verkoop is dat meisje er serieus 2x afgebokt
(ging eerst los in de bak zonder zadel, dat kende ze ook nog helemaal niet, en later in de galop gaf ze een (imo onterechte) correctie. Fjord dacht ook dat die onterecht was en bokte haar eraf. Ze hebben haar toch nog gekocht, maar mogen dus nooit zeggen dat ze gevaarlijk zou zijn, dat wisten ze bij aankoop..
Liselot schreef:je hebt opzich wel een punt Jolien, maar als je willens en wetens een paard wat niet goed is verkoopt als zijnde goed ben je in mijn ogen gewoon een ordinaire oplichter