Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Electra63 schreef:Eerlijk gezegd, zou het een mooi gebaar van de eigenaar zijn, als ze het paard schenkt aan TS.
Immers ze heeft al geld voor het paard ontvangen en TS verzorgt het paard nu al een paar jaar.
Contract erbij dat TS het paard niet mag doorverkopen.
maikeltje schreef:Niet kopen tenzij je je mede schuldig wil maken aan verzekeringsfraude. Deze regels zijn er niet voor niets. Handelen in afgekeurde paarden vind ik ronduit walgelijk en op deze manier hou je dat wel in stand.
beaversrun schreef:Ik zou het wel doen.
Ze rijd het paardje al 3 jaar zonder problemen.
Ik zou hem al wel goed gaan ondersteunen voor zn artrose.
Artrose hoeft niet perse slijtage te zijn maar kan ook van een oude kwetsure komen.
Wedstrijden is gewoon een kwestie van inschrijven,denk iken zien wat er gebeurt.
En laat die verzekering het lekker uitzoeken,Komen m vast niet halen daarbij is het niet bij jou gebeurt,
Jij kopen en een ander weghalen = is volgens mij stelen... Denk niet dat dat beessie zo belangrijk is voor ze.
Kun je m niet 'leasen' oid. Is geen verkoop maar je kunt misschien wel in het 'contractje' zetten dat jij de beslissingen neemt tot zijn dood. (Of een 'verzorgers/beheerders' contractje)
Maar ik zou het dus wel doen.
Wat ik niet zou hebben gedaan is dit zo op bokt gooien TS.
beaversrun schreef:maikeltje schreef:Niet kopen tenzij je je mede schuldig wil maken aan verzekeringsfraude. Deze regels zijn er niet voor niets. Handelen in afgekeurde paarden vind ik ronduit walgelijk en op deze manier hou je dat wel in stand.
Erg walgelijke zieke reactie![]()
Afgekeurde paarden die verhandeld worden of een paardje in je armen sluiten waar je al jaren voor zorgt kun je niet vergelijken.
Beetje erg vreemde reactie en een idiote beschuldiging naar TS
beaversrun schreef:Het is in dit geval mijn inziens OFF-TOPIC.
Het gaat niet over paarden in die na afkeuring in de handel verdwijnen.
Het gaat over iemand die al 3 jaar het paard verzorgt.
Verkopen naar handelaar.... NEE!!!!
Verkopen aan verzorgster.... JA!!!!!
Zijn gewoon 2 totaal verschillende dingen.
beaversrun schreef:Electra63 Het is in dit geval mijn inziens OFF-TOPIC.
Patty83 schreef:beaversrun schreef:Electra63 Het is in dit geval mijn inziens OFF-TOPIC.
En wat als TS het paard door omstandigheden niet meer kan houden. Komt het paard dan alsnog in de handel?
Verzekeringen maken normaal gesproken een aantekening in het paspoort wanneer een paard afgekeurd is. Hierdoor voldoe je dan bij wedstrijden toch niet meer aan de voorwaarde dat je met een gezond paard komt?
beaversrun schreef:Electra63 Helaas leven we in een land waar ook jij je mening in mag geven.
Er is meer dan PRINCIPE. Er is meer dan geld. Er is meer dan Papperasse.
Jammer dat sommige mensen dat nog niet meegemaakt hebben.![]()
En ja,Ik ben absoluut WEL tegen handel in afgekeurde paarden maar niet dat hij bij zn verzorger blijft.
En als dat dier nog wedstrijden kan lopen... WAAROM NIET??
Als het niet meer gaat stopt het vanzelf bij artrose en bij artrose geld RUST ROEST.
Alleen kan het zijn dat ie over 3 weken last krijgt en misschien wel HELEMAAL NIET![]()
Maarre ik heb mijn mening gegeven en trek me terug.
jaar gebeurd beaversrun schreef:maikeltje schreef:Niet kopen tenzij je je mede schuldig wil maken aan verzekeringsfraude. Deze regels zijn er niet voor niets. Handelen in afgekeurde paarden vind ik ronduit walgelijk en op deze manier hou je dat wel in stand.
Erg walgelijke zieke reactie![]()
Afgekeurde paarden die verhandeld worden of een paardje in je armen sluiten waar je al jaren voor zorgt kun je niet vergelijken.
Beetje erg vreemde reactie en een idiote beschuldiging naar TS
. Soms heb ik het idee, dat ze hem gewoon perse wilde laten afkeuren(kwam goed uit).
blackone schreef:Sorry, als het niet goed staat.
Na mij vorige topic --> http://82.161.230.94/forums/viewtopic.php?f=29&t=1498958&sid=1963940258c72fb498b312abacba7190
Vraag ik mij af, hoe jullie er over denken dit paard te kopen.
Ik ben er van op de hoogte dat het paard officeel niet verkocht mag worden.
Zou jij een afgekeurd paard voor een symbolise prijs over nemen?
Over t paard:
-10 jaar, sinds 6 jaar artrose in een linker voorbeen.
-Tot op heden geen tot weinig last van.
-Loopt m niveau heeft hoger niveau gelopen.
-Rij het paard al 3 jaar, geen dag problemen gehad.