Daarvoor vanaf mijn 12e verzorgpony's gehad. Mijn ouders hebben niets met paarden, dus moest het zelf doen.
Dus geduld, verzorgpony's zoeken en als je het geld hebt er zelf 1 kopen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
boko1999 schreef:Susyb schreef:Meid je bent pas 11 jaar. Jou tijd komt echt nog welIk heb ook aardig moeten wachten want toen ik mijn paard kreeg was het een veulentje en kon ik er nog 3 jaar niks mee (wel mee poetsen etc. natuurlijk maar niet meer rijden of mennen of aan het werk zetten).
Geloof me .. ooit op een dag krijg je (als je het dan nog wil) echt wel een eigen paard. Is een verzorgpaard niet iets voor jou op dit moment?
ik wil ook een verzorgpaard, alleen ik moet er van m'n moeder zelf naar toe gaan, en alles is zo ver weg

Vonden mn ouders niet zo grappig.. En toen ik op een dag uit school kwam, was toen 8 jaar, moest ik mn paardrijbroek aandoen en toen gingen we naar een pony kijken. 3 dagen later had ik mijn eigen pony
CoronaLime schreef:Ik reed 2 jaar en ik zeurde bijna elke dag omdat ik een pony wou
Heb ook ooit als 7jarig pennymeisje een meneer gebeld die een pony verkocht in de krant hoeveel het kostteVonden mn ouders niet zo grappig.. En toen ik op een dag uit school kwam, was toen 8 jaar, moest ik mn paardrijbroek aandoen en toen gingen we naar een pony kijken. 3 dagen later had ik mijn eigen pony

Colway schreef:CoronaLime schreef:Ik reed 2 jaar en ik zeurde bijna elke dag omdat ik een pony wou
Heb ook ooit als 7jarig pennymeisje een meneer gebeld die een pony verkocht in de krant hoeveel het kostteVonden mn ouders niet zo grappig.. En toen ik op een dag uit school kwam, was toen 8 jaar, moest ik mn paardrijbroek aandoen en toen gingen we naar een pony kijken. 3 dagen later had ik mijn eigen pony
Herkenbaar, ik belde ook altijd van die advertenties op tv (kabelkrant ofzo?) dan vroeg ik van alles
Ik was 13 toen mn ouders idd zeiden hup, kom eens mee, en toen stond daar mn 1e pony, achteraf besef je wat een mazzelkont je bent geweest

En als je ouders geen verstand hebben van paarden is het misschien handig als je wat ouder bent. Dan kan je zelf alles betalen en kun je ook dingen signaleren! Meid jou tijd komt nog, ga een leuke verzorgpony zoeken of ga wat extra lessen op je manege, ervaring is erg belangrijk.