Ik zie het al voor me dat er nu 2 bokkers druk aan het bieden zijn tegen elkaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

In augustus ga ik op voor mijn E!
ben ik nu te enthousiast ?? _Jessie schreef:Jaaa ik meld mij!!In augustus ga ik op voor mijn E!
Net nog met aanhanger gereden. Foutloos in een krappe bocht achteruit, recht achteruit gaat allemaal wel goed
maar ben wel beetje bang voor de zenuwen haha
Wat moet je allebei precies kennen bij het examen?
Zag wel wat voorbij komen al zoals rechts achteruit, straatje keren, snelweg....
Ik zie trouwens dat ik wel heel weinig lessen heb geplant in vergelijking met jullie.
Ik heb namelijk 2 lessen en dan examen![]()
ben ik nu te enthousiast ??

papagroom schreef:_Jessie schreef:Jaaa ik meld mij!!In augustus ga ik op voor mijn E!
Net nog met aanhanger gereden. Foutloos in een krappe bocht achteruit, recht achteruit gaat allemaal wel goed
maar ben wel beetje bang voor de zenuwen haha
Wat moet je allebei precies kennen bij het examen?
Zag wel wat voorbij komen al zoals rechts achteruit, straatje keren, snelweg....
Ik zie trouwens dat ik wel heel weinig lessen heb geplant in vergelijking met jullie.
Ik heb namelijk 2 lessen en dan examen![]()
ben ik nu te enthousiast ??
Nee hoor kan best......ben zelf om 8 uur begonnen met lessen ,en heb om 11 uur examen gedaan.....fluitje van een cent.....maar moet wel eerlijk zeggen dat ik al20 jaar zonder E rijbewijs rond tourde

Toen zei hij dat ik wat hem betreft glansrijk geslaagd ben. Vond mn vader ook wel fijn om te horen haha
Vandaag dus voor het eerst na het halen van de BE met een klein aanhangertje gereden. Pfff heb een ander gevraagt de aanhanger achteruit te rijden

Bochtje achteruit ging helemaal mis, ging tijdens de les ook niet dendert maar wel een paar keer netjes. Kijken enzo ging wel allemaal prima, dat moest ik ook behoorlijk aanpassen, zo ontzettend veel kijken, keek meer in mijn spiegels dan vooruit, maar dat was wel goed. Recht achteruit ging ook prima, maar dus op het bochtje gezakt, hij schaarde
Bij mij ging precies hetzelfde mis, aanhanger + auto stond schuin in de straat, kon geen mens meer langs. En toch geslaagd