Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bit schreef:Ik ben me ervan bewust dat het niet netjes is wat ik heb gedaan. Voel me daar ook heel schuldig over. Het is een superleuk beestje. Zij verdient een heel goed baasje en juist door mijn onzekerheid weet ik niet of ik haar alles kan bieden. Op de plek waar ze zou komen te staan, zou ze in de winter 2 uur per dag buiten komen. Beter is er in de regio volgens mij niet te vinden. Iemand wees mij op het paardenbesluit. Daarin staat dat paarden recht hebben op minimaal 4 uur vrij spelen. Dat kan ik haar in de winter dus niet bieden. Hopelijk de nieuwe eigenaar wel.
. Je hebt een koop afgezegd. Idd niet netjes, ook klote voor de verkoper, dat zeker, maar er zijn wel ergere dingen.

precies wat je beschrijft.
) al dat ike en eigen paardje wil. Enkele weken geleden bracht zich de mogenlijkheid om dit te doen. Eerst even goed nadenken of alles zou gaan werken (tijd geld ed.) en ja. Dat ging lukken. Paardje gezien op internet, verliefd. Gaan kijken op stal, nog meer verliefd!!! Niet kunnen slapen, twijfelen of ik haar alles wel zou kunnen geven en of ik wel genoeg ervaring (!) had. Ik ben al 12 jaar in de weer met paarden, dus mag aannemen dat ik er genoeg van af weet om een eigen paardje te hebben... Sinds ze op stal staat; geen spijt! Heerlijk! Geweldig! Wil niet meer anders.